تمسخر استقلالی ها بعد از قهرمانی پرسپولیس

تمسخر استقلالی ها بعد از قهرمانی پرسپولیس

علیرضا محمد با اشاره به مصاحبه یکی از مربیان و بازیکنان استقلال گفت: کورخوانی بعد از قهرمانی اشکالی ندارد و این یکی از زیبایی های فوتبال است. با این حال، وقتی قهرمان می شوید، سعی می کنید ناشنوایان را بخوانید و آن قهرمانی را درخشان تر کنید.

مدافع راست سابق پرسپولیس ادامه داد: اما اینکه بخواهید 5 قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را با یک قهرمانی زیر سوال ببرید جالب نیست در حالی که همین تیم در سال های اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است. “

وی افزود: متأسفانه بعد از تعطیلات دوستانه قهرمانی شاهد تهمت‌زنی‌هایی بودیم که ظاهراً سعی می‌کنند جلوی هواداران این تیم شیرین‌تر شوند! قهرمانی دوستان جالب است؟ بهتر است منصف باشید و کمی دانش داشته باشید.

علیرضا محمد درباره شرایط فصل آینده پرسپولیس نیز گفت: علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی دو خرید خوب پرسپولیس هستند. به نظر می رسد دوستان قصد دارند از فصل آینده قهرمانی را آغاز کنند و تمدید قرارداد مهدی ترابی یا خرید این دو ملی پوش از اقدامات خوب باشگاه است. امیدوارم پرسپولیس فصل آینده با جذب بازیکنان تاثیرگذار و بزرگ نقش اول خود را در لیگ برتر بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید