تمسخر سنگین رضا عنایتی سرمربی پرسپولیس

تمسخر سنگین رضا عنایتی سرمربی پرسپولیس

رضا عنایتی در نشست خبری پس از تساوی مقابل پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط روی میز مطمئن بودیم که بازی به روال عادی باز می گردد. این یک مسابقه بسیار پر جنب و جوش با درگیری های فراوان بود. فکر می کنم داور بازی را خیلی خوب کنترل کرد. او بازی را در جایی که باید قطع کرد. او تمام روز را خوب سپری کرد. داوران در برخی صحنه ها اشتباه کردند، به خصوص کمک داور روی نیمکت پرسپولیس؛ البته این اشتباهات تاثیرگذار نبود.

وی افزود: پیش بینی کرده بودیم با توجه به شرایط روی میز بازی بسیار پرتنش باشد. ما تمام تلاش خود را کردیم. سعی کردیم نقاط قوت پرسپولیس را که خیلی زیاد بود کنترل کنیم. در کمال تعجب، توپ ها از همان دقیقه اول بالا رفتند. این تنها چیزی بود که به آن فکر نکردیم و تمرین نکردیم. پرسپولیس در زمین بازی خیلی خوبی داشت اما از همان دقیقه اول توپ ها بالا رفت.

عنایتی گفت: کمی کار ما را سخت کرد. تبریک به بچه ها و خسته نباشید. با تمام وجود بازی کردند. راستی اگر کمی به سه چهار موقعیت بالای 80 درصدی که در اواخر بازی داشتیم دقت کنیم، ممکن است غافلگیر شویم. در کل از نتیجه راضی نیستم. من از زحمات بچه ها کاملا راضی هستم. پتانسیل شاگردانم را می دانم، خدا را شکر با مجموعه های سالم کار می کنم. ما به تعطیلات می رویم و برمی گردیم. ما برای 6 فینالی که پیش رو داریم آماده می شویم. 6 بازی که می تواند برای ما بسیار مفید باشد.

سرمربی تیم هواداران در خصوص انتقادات حمید مطهری و پرسپولیسی ها از سبک بازی این تیم، گفت: کاری نداریم که کی سبک ما را می پسندد. توقع نداریم کسی سبک ما را دوست داشته باشد، مطمئناً برای خودمان مسیری داریم و فوتبال خوبی بازی می کنیم. ما آن را دوست داریم، برای من خیلی مهم نیست که شما کسی را دوست ندارید.

وی در خصوص اینکه این هوادار نتیجه خوبی از پرسپولیس گرفت و شاید این امتیازات باعث شود استقلال در پایان فصل قهرمان شود، گفت: لطفا این مشکل را رنگ نکنید. همه برای موفقیت تیم خود تلاش می کنند. من افتخار می کنم که طرفدار استقلال هستم اما این تاثیری در بحث کارگری ندارد. من فکر نمی کنم چه کسی قهرمان شود و چه کسی قهرمان نشود. تمام تمرکز من روی موفقیت تیمم است. من سعی می‌کنم نمایشی داشته باشم که تا به حال در مصاحبه‌ای درباره آن نشنیده‌اید. این تیم بسیار افسرده است، ما مشکلات زیادی داشتیم، لطفا از مدیران خواهشمندیم نگاه دقیق تری به این تیم داشته باشند.

عنایتی گفت: بسیاری از دوستان از فصل اول گزینه سقوط ما را در نظر گرفتند، دوستانی که اکثراً دشمن بودند. خیلی دوست داشتند رضا عنایتی نتیجه نگیرد ولی خدا بزرگ است. معجزات او را پارسال در آخرین بازی دیدم. تمام تلاشم را می کنم و نتیجه را به خدا می سپارم. اطمینان حاصل کنید که ما تمیز هستیم و از هیچ چیز نمی ترسیم. خدای ناکرده تا پایان قهرمانی با تمام توان ادامه می دهیم تا خدای نکرده حق کسی ضایع شود.

سرمربی هواداران با انتقاد از صفحات مجازی درباره درگیری‌های پایانی بازی گفت: یک لحظه با مربی حریف که در سطح من است صحبت می‌کنم اما یک لحظه یک نفر از جایی می‌پرد. قرار شد از من عکس بگیرید تا در صفحه مجازی ظاهر شوم! خدا ما را بیامرزد!

وی در خصوص رفتار روح الله باقری با هواداران پرسپولیس بعد از بازی و اینکه آیا این رفتار را دوست داشت یا خیر، گفت: خدا شاهد است من اصلا او را ندیدم. اگر بخواهیم حاشیه ایجاد کنیم، اتفاقات زیادی می افتد که می توانیم به آنها برسیم. تیم من فوق العاده بی پایان است. فکر می کنم بچه های ما کارها را بدون هدف انجام می دهند. هیچ مدرکی دال بر بی احترامی یا بی احترامی به حریف وجود ندارد. پرسپولیس تیم فوق العاده ای است. آنها چندین فصل قهرمان لیگ شده اند و این مسابقه برای آنها کمی سخت بود زیرا آنها سه امتیاز را نگرفتند، اما ما تمام تلاش خود را کردیم و به عنوان یک تیم خوب موفق به کسب امتیاز شدیم، اما من از این بازی راضی نیستم. نتیجه واقعاً اگر تمرکزمان را به خصوص از دقیقه 80 تا 95 تقویت می کردیم، می توانستیم نتیجه خوبی از این دیدار بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید