تمسخر شدید مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس به استقلال

تمسخر شدید مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس به استقلال

محمد رویانیان در خصوص نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و یکم گفت: به هر حال پرسپولیس پنج قهرمانی متوالی و دو نایب قهرمانی آسیا دارد. پرسپولیس بعد از پنج قهرمانی به صورت همیشگی قهرمانی را به استقلال داد! اما چیزی از ارزش ها و قهرمانی های تیم قهرمان پرسپولیس کم نکرده است. هر وقت تیمی موفق شد قهرمانی را تکرار کند و در دو فینال آسیا شرکت کند، آن وقت می توان گفت تیمی به پرسپولیس آمده است!

وی افزود: پرسپولیس با وجود مشکلات فراوان در همین لیگ برتر امتیازهای زیادی کسب کرده است. بازیکنان زیادی با حاشیه هایی که ایجاد کردند مانع از قهرمانی پرسپولیس شدند اما باز هم تیم خوب کار کرد. من واقعا پرسپولیس را قهرمان می دانم و باید بگویم ششمین قهرمانی پرسپولیس است. این نایب قهرمان را به خاطر مشکلات پرسپولیس قهرمان می دانم. برای سایر تیم ها مثل گهر هم مشکلاتی ایجاد کردند و 7 امتیاز گرفتند. بیایید ادامه دهیم! به هر حال من به دنبال اظهار نظر بیشتر در مورد تیم خود هستم.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص تداوم همکاری یحیی گل محمدی و پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی مربی قوی و مربی بی نظیر ایران و یکی از بهترین های منطقه است. شاید بعد از پایان لیگ خسته و جوان شود و روحیه اش بهتر شود و تصمیمات بهتری بگیرد. به نظر من خود یحیی باید تصمیم بگیرد که به همکاری ادامه دهد یا خیر.

رویانیان با اشاره به عملکرد مدیریتی درویش در پرسپولیس گفت: علیرغم همه فشارهایی که در ابتدای سفر روی مدیرعامل باشگاه بود، او صبور بود. وضعیت باشگاه خیلی بهتر شده است. درویش شرایط را به خوبی اداره کرد و بچه های خوبی به باشگاه آمدند. در کل خبر توافق اولیه با مرتضی پورعلی گنجی یا علیرضا بیرانوند چیزی است که برای پرسپولیس کم نیست.

وی در خصوص منتقدان انتصاب محمد محمدی در باشگاه پرسپولیس گفت: باید به مدیرعامل احترام گذاشت چرا که مسئولیت تیم بر عهده درویش است. حتی اگر رای هم باشد و بهترین فرد ممکن در باشگاه قائم مقام شود، اما با مدیرعامل هماهنگ نشود، فایده ای ندارد. برد یا باخت برای مدیرعامل خوب یا بد است و او این مشکلات را می خرد. مدیرعامل حق انتخاب قائم مقام خود را دارد و ما حق دخالت نداریم. در هر صورت هر مدیری حق انتخاب معاون خود را دارد. بهترین مدیر دنیا را به عنوان معاونت تحمیل کنید. همین مدیر بدترین مدیر ممکن می شود.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در ارزیابی لغو بازی تدارکاتی ایران و کانادا گفت: باعث تاسف است که شرایط کانادا را رعایت نکردیم و این تیم را برای بازی دوستانه انتخاب کردیم. به نظر من کانادا کشوری است که نباید به آن اعتماد کرد. دولت و سیاستمداران این کشور مخالف کشور ما هستند. پس چرا یک مسابقه تدارکاتی برای این کشور انتخاب کردیم؟ این کانادا کانادا سابق نیست و در دست جریانات سیاسی است. آنها برخلاف شعارهایشان از تروریست ها حمایت می کنند. اما فدراسیون یا هر کشوری که می خواهد بازی دوستانه برگزار کند باید شرایط و محدودیت های کشور مورد نظر را مطالعه کند.

وی ادامه داد: باید از قبل فکر می کردیم بازی دوستانه با کانادا چه بلایی سر ما می آورد. تو برو حرف بزن و قرارداد بنویس و بعد وارد این بدبختی می شوی. آبروی فوتبال ما خدشه دار و تحقیر شده است. هر یک از بازیکنان تیم ملی به اندازه کل تیم کانادا توانایی دارند و ما آنها را دوست داریم. ما لژیونرهایی داریم که جزو بهترین های اروپا هستند. چرا باید تیم ملی ما تحقیر شود؟ این نشانه عدم حاکمیت است.

رویانیان با اشاره به اختلافات بین هیات مدیره فدراسیون فوتبال گفت: این اختلافات بالاتر از قوز است. به نظر من وزارت ورزش باید مستقیما نماینده مردم ایران باشد و موضوع را مدیریت کند. تصمیم این دوره این است که با توجه به هرج و مرج وضعیت فدراسیون فوتبال و بازی های جهانی که داریم، بیایم و معاون فدراسیون فوتبال را اداره کنیم. در واقع وزارتخانه باید امسال همه برنامه ها را مدیریت کند تا فوتبال ما تحقیر نشود و در عرصه بزرگ بین المللی موفق شویم.

مدیرعامل سابق پرسپولیس درباره تفاوت سیدجلال حسینی و یحیی گل محمدی توضیح داد: من به تفاوت این دو اعتقاد ندارم. هر دو شخصیت با تجربه هستند و نباید تشویق شوند. آنها در آینده بهترین تصمیمات ممکن را برای خود می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید