تمسخر شدید یحیی و پرسپولیسی ها; کاهش 27 میلیاردی استقلال!

تمسخر شدید یحیی و پرسپولیسی ها;  کاهش 27 میلیاردی استقلال!

وحید کلیچ دروازه بان سابق پرسپولیس درباره انتخاب سرمربی دروازه بان های برزیلی برای پیوستن به کادر فنی پرسپولیس در فصل آینده اظهاراتی را بیان کرد.

شنیده اید یک مربی برزیلی برای تربیت دروازه بان های پرسپولیس به کادر فنی این تیم اضافه شده است؟

واقعا حیف است. حیف است که این همه دروازه بان بزرگ پرسپولیس در ایران داریم اما بین آنها و یک مربی خارجی باید پول در جیب یک مربی خارجی برزیلی بگذاریم. بدتر از این نیست که نان ایرانی را بگیری و سر سفره دیگران بگذاری که عرق و تعصبی به پرسپولیس ندارد.

اما در دنیای حرفه ای، مربیان معمولا روی تیم جدید خود سخت کار می کنند. آیا قبول می کنی؟

من اصلا این را قبول ندارم. مربی خارجی که به ایران می آید فقط به فکر پول درآوردن است. مربی دروازه بانی هم هست! اتفاق خاصی نخواهد افتاد. مربی دروازه بانی که تیم را قهرمان نمی کند! از طرفی با خودم نمی گویم اما وقتی این همه مربی بازنشسته دروازه بان پرسپولیس در کشور داریم که می توانند گلزنان تیم را تربیت کنند. آقای درویش چرا باید ایرانی را بیل بزنی؟ پس ما نمی توانیم تمرینات دروازه بانی خودمان را انجام دهیم؟ مواقعی وجود دارد که برای تاکتیک ها و تکنیک های تیمی مربی می آورید که ممکن است در آن زمان متفاوت باشد، اما در مورد تمرین دروازه بانی، چنین رفتاری واقعاً عجیب است.

از حضور سعید صادقی در پرسپولیس می گویید؟

واقعاً حیف است که پرسپولیس در ازای مبلغ هنگفتی بازیکن بدون رزومه ملی و سابقه باشگاهی را به خدمت بگیرد که فقط می خواهد استقلال را کم کند! شنیدم 27 میلیارد تومان به این پسر داده اند! بر اساس چه چیزی؟ این کار بر چه اساسی انجام شد؟ خاک بر سر ما این است که به خاطر دعوای استقلال و پرسپولیس آنقدر ساده هستیم که حاضریم این همه پول خرج بازیکنی کنیم که سابقه ناشنوایی دوران کودکی در فوتبال ما ندارد. فصل گذشته به عنوان هافبک چند پاس گل دادی؟ نقش یک هافبک در کنار پاس دادن چیست؟ به عنوان مهاجمی که باید گل بزند یا دروازه بانی که باید توپ را بگیرد. این همه پول از کجا می آید؟ آیا پول این افراد با خرید سهام به حساب باشگاه واریز نمی شود؟ راستی اگر از هواداران پرسپولیس بپرسید که آیا از خرید این بازیکن با این مبلغ راضی هستند، چند نفر از آنها به شما پاسخ مثبت می دهند؟ اینو به کی بگم؟

دوست دارید با چه کسی صحبت کنید؟

منظورم عادل فردوسی پور است. چرا عادل فردوسی پور از من دعوت نکرد تا کثیف های اطراف باشگاه پرسپولیس را افشا کنم؟ چرا عادل فردوسی پور از من دعوت نکرد تا در مورد آزار و اذیت پیشکسوتان با شما صحبت کنم؟ آقای پنجعلی به من زنگ زد و گفت می خواهیم از شما استفاده کنیم، از فردای آن روز جواب تلفن من را نمی دهد! عده ای در باشگاه می نشینند و رابطه پیشکسوتان را خراب می کنند. ایرادی نداره! و پول مردم ایران را می گذارید وسط سفره برزیلی تا گردنش کلفت شود. این حق بچه های ایران است. مربی ایرانی به دلیل اینکه میهن پرست است و نسبت به ایران تعصب دارد خیلی عرق ریزه و علاقه مندتر است.

در این شرایط شرایط پرسپولیس را چگونه ارزیابی می کنید؟

من اصلا از این وضعیت راضی نیستم! وقتی می بینم بخشی از پول حاصل از فروش سهام به پیشکسوتان که سازنده اصلی این باشگاه هستند اختصاص نمی یابد، نمی خواهم در مورد مسائل دیگر صحبت کنم. قلب من شکسته است! عده ای جمع شده اند که می خواهند من را از جمع پیشکسوتان پرسپولیس خارج کنند اما مهم نیست. من هرگز تنها نخواهم بود چون خدا را دارم. خداوند هرگز مرا تنها نگذاشته و از این به بعد تنهام نخواهد گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید