تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی برای تسهیل تردد عزاداران حسینی / حضور فعال پلیس در محرم حسینی


ساعت: 14:04
تاریخ انتشار: 1401/05/17
کد خبر: 1888572

جانشین پلیس کلانشهر از اعمال محدودیت های ترافیکی در اکثر میادین شهر تهران برای تسهیل تردد عزاداران حسینی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با اعلام این خبر مبنی بر اینکه مشکل خاصی در تردد در جاده های تهران وجود ندارد، گفت: از ابتدای صبح مشکلی در تردد در جاده های تهران وجود ندارد و تردد به راحتی در جریان است. “

وی ادامه داد: در اکثر میادین تهران از جمله تجریش، منیریه، امام رضا(ع)، باغ فیض، امامزاده حسن و کاج محدودیت ترافیکی برای سهولت در تردد عزاداران اعمال شده و رانندگان می توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند. همکاران مستقر در محل آنها باید به راه خود ادامه دهند.

سرهنگ موسوی پور افزود: همکارانم از ابتدای صبح در کنار هیئت ها و عزاداران حسینی(ع) حضور دارند و برای مدیریت ترافیک و افزایش ایمنی وسایل نقلیه و شهروندان در سطح جاده های پایتخت حضور دارند.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: با توجه به سکوت جاده‌ها به رانندگان توصیه می‌شود در بزرگراه‌ها با سرعت مجاز رانندگی کنند و مراقب تردد عابران پیاده و عزاداران حسینی (ع) در جاده‌ها باشند. و رانندگان نیز توصیه های پلیس راه مستقر در جاده ها را رعایت کنند و اماکنی که محدودیت دارند باید وارد عمل شده و کمک های لازم را انجام دهند.

حضور فعال پلیس در محرم حسینی (ع)

جانشین فرمانده انتظامی پایتخت از حضور فعال پلیس در محرم حسینی (ع) خبر داد.

سردار حمید خداوند عاشورای حسینی را تسلیت گفت و شهادت مظلومانه اباعبدالله الحسین را برای همیشه باعث شور و نشاط و آشوب در دل و جان عاشقان آن حضرت شد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در تهران بزرگ همه اقوام سنت عزاداری را با آداب و رسوم خاص خود رعایت می کنند، گفت: همانطور که سردار سلیمانی فرمودند ما امت امام حسین هستیم و زیر بار ایستاده ایم. پرچم این پیامبر است. ما سرباز رهبر عزیزمان حضرت آیت الله خامنه ای هستیم که از نوادگان امام حسین هستند.

سردار خداوند گفت: امروز پرچمدار انقلاب و نظام ما که تنها منادی اسلام ناب محمدی است، رهبر گرانقدر ماست و باید گوش به فرمان او باشیم.

سردار خداوند با اشاره به اینکه علاوه بر تشکیل هیئت های عزاداری، در خصوص مشکلات ترافیکی و پلیسی نیز اقدامات لازم انجام شود، تصریح کرد: وظیفه ما پلیس امنیت و آرامش شهروندان است، باید تلاش کنیم تا خدمتگزاران خوب مردم باشیم.

سردار خداوند با تاکید بر تمهیدات مناسب برای مراسم شام غریبان حسینی تصریح کرد: تا پایان مراسم باید به گونه ای گام برداشته شود که امنیت و آرامش عزاداران حسینی کمترین خللی وارد نشود.



دیدگاهتان را بنویسید