تنبیه جنجالی دانش آموز مرودشتی توسط معلم + واکنش به آموزش فرس

تنبیه جنجالی دانش آموز مرودشتی توسط معلم + واکنش به آموزش فرس

پس از انتشار فیلمی از تنبیه بدنی دانش آموز در فضای مجازی مشخص شد که این فیلم مربوط به یکی از مدارس شهرستان مرودشت است.

روابط عمومی آموزش و پرورش فارس در توضیح فیلم تنبیه بدنی دانش آموز اعلام کرد: پیش از ظهر دوشنبه 23 آذر 1401 در یکی از دبیرستان های شهرستان مرودشت یکی از معلمان اقدام به تنبیه بدنی دانش آموزی کرد. .

به گزارش ستاد خبری آموزش و پرورش فارس، به محض اطلاع از این اقدام، در بررسی های انجام شده مشخص شد که این اتفاق در دبیرستان علامه حلی شهرستان مارودشت و اداره آموزش و پرورش این شهرستان نیز رخ داده است. یک مدیر و معلم متوهم را دعوت کرد تا دلایل را توضیح دهند و این رفتار را از آنها خواست.

روابط عمومی آموزش و پرورش فارس توضیح داد که پس از شنیدن سخنان این معلم ادبیات فارسی که وی نیز از این رفتار ابراز تاسف کرده بود، پرونده وی برای رسیدگی به تخلفات پرسنل آموزش و پرورش فارس به هیئت اول ارسال شد.

در این توضیحات با اشاره به تاکید آموزش و پرورش بر حفظ کرامت معلم، سلامت جسمی و روحی دانش آموزان خط قرمز آموزش و پرورش است و امتناع از تنبیه بدنی بارها مورد تاکید قرار گرفته و چنین اقدامی مردود است. هیچ عذری وجود ندارد که نه استفاده از این اقدام را می پذیرد و آن را اقدامی خلاف امور اداری و آموزشی می داند و طبق مقررات با فرد خاطی برخورد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید