تنها دغدغه ما بازی های تدارکاتی است

ساعت: 19:02
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790399

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان می گوید کار زیادی در پیش داریم و باید از زمان باقی مانده نهایت استفاده را ببریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم ایراندوست در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال بانوان در جمع خبرنگاران درباره روند تمرینات بازیکنان گفت: خدا را شکر هر 29 بازیکن را در این اردو داریم. تمرینات تدارکاتی در دو نوبت صبح و بعدازظهر زیر نظر کادر فنی در قالب تمرینات تاکتیکی، آنالیز و بدنسازی انجام می شود. در جلسات بدنسازی نیز تمریناتی برای جلوگیری از آسیب دیدگی انجام می دهیم.

وی همچنین درباره مصدومیت این تیم و شرایط حضور آنها در جام ملت ها گفت: گلنوس خسروی را کاملا از دست دادیم. او امروز تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت. سه بازیکن دیگر ما هنوز نمی دانند می توانند در اردوی بعدی کار کنند یا خیر. در طول 40 روز باقی مانده وضعیت دشوار است. زهرا سربلی، غزاله بنی طالبی، زهره جلالی و هاجر دباغی متاسفانه در بازی هفته گذشته لیگ برتر مصدوم شدند.

ایراندوست به دعوت سارا کومی به تیم ملی پس از خداحافظی اشاره کرد و گفت: هدف از دعوت سارا کومی به دلیل خداحافظی سارا کومی با او بود که در حال خداحافظی از تیم ملی است اما در دو سال اخیر بازی خداحافظی انجام نشده است. به عنوان کاپیتان تیم ملی. از او خواستیم برای هماهنگی با بازیکنان به اردو بیاید و فکر می کردیم تیم ملی ازبکستان بیاید و خداحافظی کند اما وقتی سارا به اردو آمد، می دانستیم این اتفاق نمی افتد و ازبکستان قبول نکرد. در این اردو سارا توانایی های خود را نشان داد و اردوی بعدی خواهد آمد. در نهایت 23 بازیکن برتر راهی مسابقات خواهند شد.

ایراندوست با بیان اینکه تیم ملی بدون بازی تدارکاتی به جام ملت ها اعزام می شود، افزود: شرایط سختی است. تنها بازی تدارکاتی با شارلوا قطعی شد و ما واقعا امیدوار بودیم که اردوی خوبی داشته باشیم و با یک تیم اروپایی بازی کنیم، اما متاسفانه لغو شد. و این بیشترین امتیاز از 12 تیم در این مسابقات است که فقط ما تجربه اول را داریم و متاسفانه بسیار کم تجربه هستیم. طبق برنامه ریزی من هر ماه یک بازی تدارکاتی برنامه ریزی کرده بودم تا با 4 بازی تدارکاتی خوب همراه شوم، اما متاسفانه این یکی از بازی های تدارکاتی است. مشکلات ما از طرفی بازیکنان در لیگ بازی می کنند و ما مشکلاتی مانند مصدومیت داریم، شرایط خوب نیست، نگران هستیم، تعامل برای حفظ لیگ نیست و لغو بازی تدارکاتی است. مشکل ساز است و نتیجه آن را در آینده خواهیم دید.

وی درباره دریافت جایزه صعود به جام ملت ها گفت: به محض بازگشت از مسابقات جایزه را دریافت کردیم. 6 سال بعد این پول مثل تاریخ فوتسال ارزشش را ندارد. بازیکنان و کادر فنی جوایز خود را دریافت کردند.

سرمربی تیم ملی درباره دلیل لغو اردوی بلژیک گفت: در حال حاضر باید بگویم تنها دغدغه ما بازی های تدارکاتی است. با توجه به اینکه شهاب الدین عزیزی هادم رئیس فدراسیون فوتبال تمام برنامه ریزی ها برای اردوی بلژیک انجام شد و حداقل می دانستیم بازی با بلژیک قطعی است و می توانیم بازی و اردوی خوبی داشته باشیم اما متاسفانه این اتفاق افتاد. اردو نیز لغو شد. هر کشوری که ما را دعوت می کند باید به شورای برون مرزی مجوز بدهد. همه چیز از سوی فدراسیون و شارلوا آماده شده بود، اما لغو شد و ما بزرگترین ضربه را خوردیم. با توجه به اینکه در حساس ترین مرحله جام ملت های آسیا قرار داریم باید بگویم کم تجربه ترین تیم در این دوره از مسابقات هستیم و فکر می کنم بدون بازی تدارکاتی به این مسابقات اعزام می شویم و مطمئناً شما هم حضور خواهید داشت. انجام برخی کارها قطعا سخت کار می کنیم. کارهای زیادی برای انجام دادن داریم و باید از زمان باقی مانده نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید