تنها شرط تمدید قرارداد ستاره ملی پوش پرسپولیس است

تنها شرط تمدید قرارداد ستاره ملی پوش پرسپولیس است

شنبه گذشته اعلام شد: رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز با میلاد سرلک و مهدی ترابی مدیر برنامه برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس همچنین می نویسد: در این جلسه پیشنهادات و گفتگوهای لازم برای تمدید قرارداد ترابی و سرلک مورد بحث و بررسی طرفین قرار گرفت و مقرر شد طی روزهای آینده توافقات نهایی و امضای قرارداد انجام شود. این خبر توضیح دیگری نداشت، به طوری که بسیاری از هواداران پرسپولیس با تعجب پرسیدند: «در آن دیدار چه اتفاقی افتاد؟»

اگر شما هم یکی از این هواداران پرسپولیس هستید، گزارش زیر را بخوانید:

درویش شیفته اخلاق و آرمان های میلاد سرلک بود!
میلاد سرلک برخلاف مهدی ترابی به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت و مدیر برنامه های خود را نفرستاد! حضور شماره 10 برای دیدار با رضا درویش و رفتار متواضعانه این هافبک تیم ملی تا حد زیادی مدیرعامل پرسپولیس را مجذوب خود کرد. شنیده ایم میلاد سرلک بسیار متواضعانه و متواضعانه با مدیرعامل پرسپولیس صحبت کرده و از رضا درویش تمجید کرده است.

یک ساعت جلسه بدون آواز خواندن!
این دیدار حدود یک ساعت به طول انجامید اما میلاد سرلک هیچ گاه رفتاری عجیب و بی قید و شرط نداشت. رضا درویش آنقدر از اخلاق و آرمان های میلاد سرلک خوشش آمد که اعلام کرد چنین بازیکنی باید در پرسپولیس بماند.

قرارداد سرلک 2 میلیارد و 600 میلیون تن بود!
میلاد سرلک در این جلسه به رضا درویش گفت که قراردادش با باشگاه پرسپولیس 2 میلیارد و 600 میلیون تومان است. جالب اینکه از این رقم مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان به باشگاه پدیده مشهد برای کسب رضایتنامه پرداخت کرد. او این موضوع را به مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد اما خواست که اصلا رسانه ای نباشد که هواداران را به این فکر بیاندازد که پرسپولیس را تحت فشار قرار دهد.

قطری ها بین 18 تا 20 میلیارد تن پیشنهاد می دهند
در حالی که برخی رسانه های داخلی از پیشنهاد 25 میلیارد تومانی قطر به میلاد سرلک صحبت می کردند، خود این بازیکن از پیشنهاد اصلی رضا درویش رونمایی کرد. شماره 10 پرسپولیس اعلام کرد که «پیشنهاد قطر بین 18 تا 20 میلیارد تن است» اما فعلاً به این موضوع فکر نمی کند!

اخذ سقف قرارداد تنها شرط میلاد سرلک است
همانطور که اشاره کردیم دیدار میلاد سرلک و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بسیار خوب و مفید بود. تنها شرط سرمربیگری میلاد در تیم ملی پرسپولیس دریافت سقف قرارداد فصل آینده در این تیم بود. این شرط بلافاصله توسط رضا درویش پذیرفته شد تا به زودی برگه تمدید قرارداد به امضای طرفین برسد.

قول سرلک به رضا درویش
همچنین شنیدیم در این دیدار یک ساعته میلاد سرلک قول بازی در جام جهانی پرسپولیس را داده و به پیشنهاد قطری ها فکر نکرده است. رضا درویش هافبک تیم ملی گفت: اولویت اول، دوم و سوم من پرسپولیس است. من پرسپولیسی هستم و از این پیراهن قدردانی می کنم و می خواهم به عنوان بازیکن پرسپولیس در جام جهانی قطر بازی کنم. حالا بعد از جام جهانی می توانستم به تیم دیگری بروم اما الان اولویتم بازی در تیم محبوبم پرسپولیس است.

دیدگاهتان را بنویسید