تنیس جام دیویس پیروزی تنیس ایران مقابل قرقیزستان / پیروزی اولین قدم

زمان: 16:53
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777217

تیم ملی تنیس ایران موفق شد اولین بازی خود در جام دیویس را با پیروزی آغاز کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس ؛ تیم ملی تنیس ایران در اولین دیدار گروه 4 آسیا و اقیانوسیه با نتیجه 3 بر صفر مقابل قرقیزستان به پیروزی رسید.

در اولین مسابقه بخش انفرادی سینا موگیمی با نتیجه 4-6 و 5-7 در پیروزی کلی 2-0 بر حریف خود موفق شد.

حمیدرضا نداف در دومین مسابقه انفرادی مقابل (کیستانوف) نماینده دیگر قرقیزستان (2-6 ، 6-6) پیروز شد. در شرایطی که تیم ملی تنیس کشورمان با نتیجه 2 بر صفر از حریف پیشی گرفت ، در دیدار دو نفره ایران و امیرحسین بدی – حمیدرضا نداف به مصاف کیستانوف – میریالیف رفت.

در ست اول تیم ایران با نتیجه 6 بر صفر مقابل قرقیزستان به پیروزی رسید ، ست دوم 4-6 به سود حریف به پایان رسید و در ست سوم تیم ما با نتیجه 6 بر 6 حریف را شکست داد.

بدین ترتیب تیم ملی کشورمان اولین بازی خود را در بحرین با نتیجه 3 بر صفر مقابل قرقیزستان به پایان رساند.

تیم ملی تنیس کشورمان با کامبوج ، قرقیزستان و یمن هم گروه است.

مسابقات گروه 4 آسیا-اقیانوسیه از 17 اکتبر تا 1 نوامبر با حضور ایران ، بحرین ، کامبوج ، گوام ، عراق ، قرقیزستان ، مغولستان ، عمان ، عربستان ، سنگاپور ، ترکمنستان ، یمن و امارات برگزار می شود. گروه 3 منطقه آسیا و اقیانوسیه را صعود می کند.

اکبر طاهری به عنوان سرمربی فرشاد تالوار ، امیر اکبری به عنوان بدنساز و فرزین ضیا آذری به عنوان سرپرست تیم ملی کشورمان انوشا شاهگلی ، حمیدرضا نداف ، امیرحسین بادی ، سینا مقیمی ، علی یزدانی و سامیار الیاسی را همراهی می کنند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید