تنیس روی میز ستاره قطر اعلام نتایج و نهایی شدن مدال شمس در مسابقات


ساعت: 08:56
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1813885

مسابقات محتوای جوانان قطر با نهایی شدن مدال نوید شمس آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم ملی تنیس روی میز کشورمان با هدایت محسن شیشه گر در مسابقات محتوای ستاره جوانان قطر به میدان رفت.

رقابت های زیر 15 و 19 سال ستاره دوحه قطر از 15 تا 19 اسفندماه در سالن دوحه اسپایر برگزار می شود. این مسابقات که بالاترین سطح مسابقات جوانان و جوانان را دارد با نهایی شدن اولین مدال ملی کشورمان توسط نوید شمس در رده سنی تا 19 سال وارد دومین روز خود می شود.
نوید شمس در اولین بازی خود مقابل پیتر هودینا اتریشی با نتیجه 117 با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد و در دومین دیدار خود با نتیجه 3 بر صفر جانش مالک هندی را شکست داد و با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید. در آخرین دیدار با نتیجه 3 بر 0 پیروز شد. گروه پنجم مسابقات احمد کرانی از قطر با برتری 3 بر صفر 202 را با رده بندی 202 به دست آورد و به عنوان نفر اول گروه خود به دور دوم مسابقات راه یافت.
رادین خیام دیگر نماینده کشورمان در اولین بازی خود مقابل اسلواکی ساموئل آرپاس با امتیاز 61 در دیداری بسیار نزدیک با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد و در دومین دیدار خود مغلوب استفان برچل از جمهوری چک در رده 65 شد. و بازی خوبی ارائه کردند و با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردند و در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به جیم پایاس از هند با رده بندی 4 شکست خوردند که با نتیجه 3 بر 1 شکست خوردند و مرحله حذفی را از دست دادند.
کمیل نیکنیاد دیگر نماینده کشورمان در رده سنی زیر 15 سال پاول کوکاووک نماینده اسلواکی را با رده بندی 38 سه بر یک شکست داد و در دومین و سومین دیدار خود در گروه ششم مقابل رواد ناصر نماینده قطر رده بندی 27 و تامیتو قرار گرفت. نماینده ژاپن سه بر یک متوقف شد.
در تورنمنت دوبل رادین خیام نماینده کشورمان به همراه سایمون بلیک از چک با نتیجه 3 بر صفر مغلوب تیم دوبل اسلواکی شدند و از حضور در ادامه مسابقات بازماندند.
نوید شمس دیگر نماینده کشورمان به همراه فنگ یی سون از چین تایپه پس از استراحت به مصاف دو تیم اسلواکی رفت که با بازی هماهنگ و قابل توجه 3 بر 1 پیروز شد و در جمع چهار تیم برتر دونفره زیر 19 سال قرار گرفت. د. سال ستاره کانتاندر قطر.
گفتنی است نوید شمس روز سه شنبه 17 اسفندماه به همراه دوست دوبلور خود از چین تایپه به مصاف دو تیم رومانی می رود تا به فینال این رقابت ها راه یابد.
نوید شمس در مسابقات انفرادی خود در جدول حذفی مسابقات تا 19 سال به کار خود ادامه می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید