تنیس زیر 14 سال قبل از مسابقات انتخابی جهانی دختران ایرانی نایب قهرمان شدند / فینالیست های پسر


ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809373

تیم نوجوانان دختر ایران با برتری مقابل نپال عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کرد و پسران نیز به فینال این رقابت ها راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ پنجمین روز رقابت های مقدماتی جهانی در 2 بخش دختر و پسر برگزار شد.

در ادامه این رقابت ها و در دختران صبا هیرمنش به عنوان اولین نماینده ایران به مصاف حریف خود از نپال رفت و در نهایت با نتایج 4 بر 6 و 3 بر 6 پیروز شد.

یاسمن یزدانی نیز با نتایج ۳ بر ۶ و ۲ بر ۶ نماینده نپال را شکست داد.

بدین ترتیب دختران ایرانی با کسب مقام دوم به کار خود در این مسابقات پایان دادند.

بدین ترتیب دختران ایرانی به همراه تیم های سریلانکا و نپال به مسابقات انتخابی آسیا که از 28 اسفند ماه سال جاری تا 11 فروردین سال آینده میزبان تایلند است، صعود کردند.

برای پسران، در مرحله نیمه نهایی مسابقات جهانی در سریلانکا، تیم پسران ایران به مصاف میزبان می رود.

رادین فهیمی در اولین دیدار انفرادی با نتایج 3 بر 6 و 3 بر 6 مغلوب حریف خود شد و در بازی دوم مانی کاردان نماینده سریلانکا را با نتایج 1 بر 6 و 6 بر 2 شکست داد. -6 برای تعیین تکلیف تیم برنده مسابقه دوبل.

در دونفره تیم ایران با ترکیب مانی کاردان و رادین فهیمی با نتایج 2-6 و 3-6 سریلانکا را شکست داد تا این دیدار با برتری 2-1 پسران ایران به پایان برسد.

به این ترتیب پسران ایران با حضور در فینال مسابقات با تیم دختران به فینال انتخابی آسیا راه یافتند.

این دوره از رقابت ها 25 بهمن ماه در سریلانکا برگزار می شود و فردا با بازی فینال پسران به پایان می رسد.

این دوره از 25 تا 30 بهمن ماه به میزبانی سریلانکا با حضور یاسمن یزدانی، صبا هیرمنش و فردخت علیمی در بخش دختران و مانی مولا عسگری، رادین فهیمی و مانی کاردان از ایران در بخش پسران برگزار شد.

این مسابقات را ندا دیبای به عنوان مربی تیم دختران، فرشید زیدی به عنوان مربی تیم پسران، عباس هیلتاش به عنوان مسئول فنی تیم و هومن ثبوتی به عنوان سرپرست تیم های اعزامی همراهی می کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید