تنیس قهرمانی کشور در رده سنی 8 تنیسور به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند


ساعت: 12:15
تاریخ انتشار: 1301/06/24
کد خبر: 1897595

ششمین روز از مسابقات رده های سنی کشور با معرفی نفرات راه یافته به دور دوم جدول اصلی ادامه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه رقابت های کشوری رده سنی دختران و پسران در جزیره کیش، تنیسورهای زیر 10 و 14 سال برای حضور در دور دوم جدول اصلی به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان روز ششم این مسابقات و با برگزاری دیدارهای دور دوم جدول اصلی، برترین تنیسورهای راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی معرفی شدند.

بر این اساس، با انجام 44 دیدار در روز ششم این مسابقات، تنیسورهای زیر 10 و 14 سال در دو رده دختر و پسر به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند و پس از مراسم قرعه کشی دوبل، تنیسورها نیز در این مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند.

در ادامه این رقابت ها امشب 39 دیدار برگزار می شود.

این مسابقات در رده های سنی زیر 10، 12، 14، 16 و 18 سال و با حضور بیش از 500 شرکت کننده در بخش دختر و پسر برگزار می شود و در نهایت پس از 10 روز رقابت، برترین های هر رده معرفی می شوند.

همچنین همزمان با مسابقات رده های سنی دومین ارزیابی تیم های ملی دهم، دوازدهم، چهاردهم و شانزدهم با هدایت مربیان تیم ملی برگزار می شود.

این مسابقات از 26 شهریور ماه سال جاری در زمین تنیس المپیک کیش آغاز و در 7 شهریور با معرفی برترین های تنیس به پایان می رسد.

مسابقات رده سنی تنیس با داوری محمدحسن لاچینانی، سرداوری پرچم سفید کشورمان و هدایت مهران کدسی در جزیره زیبای کیش برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید