تهجد و مهارت های فنی اسطوره است/ پاسداران محصول 43 سال سابقه جهاد در عرصه های دشوار


ساعت: 12:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839738

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تهجد، عبادت و قیام جوهره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: برخورداری از این ویژگی ها در کنار مهارت های فنی و آمادگی جسمانی هر انسانی را اسطوره می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ; سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در جمع سپاه نینوا گلستان گفت: تهجد، عبادت و قیام جوهره انقلاب است و این ویژگی ها در کنار مهارت های فنی و آمادگی جسمانی، هر انسانی را می سازد. اسطوره بودن.”

وی با بیان اینکه عزت، امنیت، اقتدار و آرامش سپاه پاسداران مرهون جانفشانی ها، جانفشانی ها و خون های پاک مردم غیور این ملت است، به سپاه نینوا افزود: شما انتظار جهاد و شهادت را دارید، دنبال راه. از شهدا به عهد خود با خدا وفا کردند و باعث عزت و عزت و عزت ملت عزیز و امت اسلام شدند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: شما پاسدار کسانی هستید که هرگاه تشکیل مقتدرانه جبهه دشمن را می بینید، نه تنها ترسی در دلتان ایجاد نمی کنید، بلکه دل هایتان مطمئن و ایمانتان بیشتر می شود. ما محصول 43 سال سابقه جهاد در عرصه های سخت هستیم، «در تنگناها، کمبودها و نابرابری ها هستیم.

وی افزود: تجربه گرانبهای دوران جهاد با دشمنان خدا بیانگر این واقعیت است که عنصر ایمان، تعیین کننده اصلی جبهه هاست و دوران دفاع مقدس مصداق بارز این واقعیت است که سرنوشت میدان نبرد را رقم زد. مردان پاک و مومن.»

سلامی با اشاره به وقایع منطقه گفت: ما در سوریه، عراق، یمن و افغانستان تجربه کرده ایم که اگر به موقع عمل نکنیم به سرعت در سنگرها حضور نخواهیم داشت و از قبل آمادگی جنگ را نداشته ایم. دشمن ما پیروز شده است.» ما را آواره خواهد کرد و این هدیه دشمن ماست.

یادگار هشت سال پاسداری مقدس را نیز می داند: اسلام برای غلبه نیاز به حاکمیت دارد و حاکمیت برای بقا نیازمند قدرت و قدرت است و تقویت راه ماست.

وی افزود: شما پاسداران انقلاب اسلامی که برای دفاع از یکدیگر پیشی گرفته اید و بی تاب جهاد و آرزوی شهادت هستید، باید همیشه آمادگی جسمانی و رزمی خود را به موقع حفظ کنید.

فرمانده کل سپاه در پایان خاطرنشان کرد: تهجد، عبادت و عصیان جوهره حراست است و این ویژگی ها در کنار مهارت های فنی و آمادگی جسمانی همه را اسطوره می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید