تهدید اپل و گوگل از ایلان ماسک / گوشی جایگزین خواهم ساخت


ساعت: 07:45
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913625

ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی، مالک توییتر، تهدید کرده است که اگر اپل و گوگل اپلیکیشن توییتر را از فروشگاه های خود حذف کنند، او یک «هوشمند جایگزین» خواهد ساخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ماسک صبح شنبه در توییتی درباره احتمال حذف اپلیکیشن توییتر از فروشگاه‌های اپل و گوگل نوشت: امیدوارم این اتفاق نیفتد، اما اگر گزینه دیگری وجود نداشته باشد، یک گوشی جایگزین می‌سازم.

حدود یک ماه پیش، ماسک قرارداد خرید توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار نهایی کرد و سپس تغییراتی را در سیاست های خود ارائه کرد.

خروج فیل شیلر، مدیر عامل اپل اپ استور از توییتر، به گمانه زنی ها در مورد نگرانی های فزاینده در مورد نحوه مدیریت ماسک این شبکه اجتماعی دامن زد.

در همین حال، جوئل راث، یکی از مدیران سابق توییتر، هفته گذشته در مقاله‌ای در نیویورک تایمز نوشت که اگر ماسک نتواند خود را با راهنمایی‌های اپل و گوگل تطبیق دهد، یک “فاجعه” رخ می‌دهد و ممکن است این اتفاق بیفتد. شرکت‌ها توییتر را از فروشگاه‌های خود حذف خواهند کرد. خودت را حذف کن

واشنگتن پست روز چهارشنبه گزارش داد که بیش از یک سوم از 100 تبلیغ کننده برتر توییتر، دو هفته پس از اینکه ماسک این شبکه اجتماعی را به دست گرفت، سفارش تبلیغات در این پلتفرم را متوقف کردند.

در راستای تغییرات جدید، ماسک قول داد که حساب های کاربری مسدود شده را باز کند.

وی پس از واگذاری سرنوشت بازگشت دونالد ترامپ به توییتر به یک نظرسنجی عمومی در توییتر، روز شنبه 19 نوامبر (28 آبان) اعلام کرد که به رئیس جمهور سابق اجازه بازگشت به این شبکه اجتماعی را می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید