تهدید صهیونیستی به قدرت تیپ های قسام اعتماد ندارد

وی گفت: تهدید صهیونیستی همچنین به هوشمندی تجهیزات القسام که از نظر امنیتی و نظامی پیشرفت کرده است، اعتماد ندارد.

سخنگوی حماس قدس را خط قرمز حماس و دیگر گروه های مقاومت فلسطین و بازی آتش صهیونیست ها خواند و افزود: گردان های قسام (اگر اسرائیل اشتباه کند) آماده هستند و مقاومت بسیار قوی است.

برهم گفت: مردم ما در بیت المقدس هرگز در میدان نبرد تنها نخواهند بود و بیانیه امروز الجزیره نشان داد که فلسطین جبهه واحدی در برابر اشغالگران صهیونیست دارد که باید علیه آنها شعله ور شود.

سخنگوی حماس گفت: اگر اشغالگران صهیونیست بخواهند در روزهای آینده مزخرفات جدیدی انجام دهند، معادله جدیدی بر آنها تحمیل می شود و گروه های مقاومت قدس متحد می شوند.

اظهارات برهم ساعاتی پس از آن بیان می شود که محمد السنوار، فرمانده ارشد شاخه نظامی القسام حماس، جمعه شب در برنامه الجزیره قطر فاش کرد که حمله اخیر گروه های مقاومت، رژیم صهیونیستی را مجبور به توقف جنگ کرده است. شمشیر کرد قدس شامل پرتاب 362 موشک به سرزمین های اشغالی.

جرقه جنگ 11 روزه شمشیر قدس بر اثر حوادثی که از آوریل 2021 در منطقه شیخ جراء و مسجد الاقصی رخ داده، شعله ور شده است.

گروه های مقاومت فلسطین نام شمشیر اورشلیم را برای عملیات خود در این جنگ انتخاب کرده اند، در حالی که اسرائیل عملیات نظامی خود در غزه را “نگهبان دیوارها” نامیده است.

به گفته منابع اسرائیلی، در جریان جنگ 11 روزه، گروه های مقاومت بیش از 4000 موشک به سمت شهرهای جنوبی و مرکز سرزمین های اشغالی شلیک کردند که به گفته منابع اسرائیلی، 12 اسرائیلی کشته و حدود 330 نفر دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر، جنگ بیش از 200 شهید فلسطینی و هزاران زخمی برجای گذاشت، وضعیت اقتصادی مردم نوار غزه را بدتر کرد و بر اساس آمار رسمی حدود 479 میلیون دلار خسارت برجای گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید