تهیه سند منظر محلات شهر اراک

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی چگینی عضو شورای اسلامی شهر اراک در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی با بیان اینکه طرح های محله محور هر دو هفته یکبار در محلات مختلف شهر اراک رصد می شود، گفت: در گام نخست این جلسات برای هر محله سند چشم انداز پیش بینی شده و بر این اساس نیازهای ورزشی، درمانی و آموزشی در نظر گرفته شده است. حساب.

چگینی بیان کرد: مطالبات مردم کوی امام علی (ع) اخیرا مشخص شد و مقرر شد با همت و تلاش مهندسی عمران، معابر و پله های آسفالته در نقاط صعب العبور این محله مرمت و روکش شود. سازمان بازآفرینی شهری شهرداری

وی ادامه داد: با توجه به طولانی بودن برخی از راه های دسترسی به ایستگاه های اتوبوس در این منطقه، مقرر شد شهرداری رینگ جدید دسترسی اتوبوس را در این منطقه احداث کند.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: در حوزه ورزش از این پس سالن های ورزشی محله کوی امام علی (ع) سه روز در هفته در اختیار اهالی قرار می گیرد و احداث زمین چمن مصنوعی نیز می باشد. در امیرکبیر پارکی نیز در این محله در نظر گرفته شده است.

چگینی گفت: ساماندهی بازار روز امام علی (ع) از دیگر خواسته های مردم است که شهرداری باید پیگیری کند. البته از آنجایی که این فضا فعال شده است، همکاری لازم برای استفاده از این فضا صورت نگرفته است، بنابراین مقرر شد شهرداری در مذاکره با مشتریان این زمین، تسهیلاتی را در قالب پاکسازی یا تسویه حساب در نظر بگیرد. راهکارهای دیگر در این زمینه به منظور بهره برداری بیشتر از این فضا بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید