توافق؟ خودم دیدم مربی تیمم چطور از پرسپولیس مراقبت کرد

توافق؟  خودم دیدم مربی تیمم چطور از پرسپولیس مراقبت کرد

فرزاد خاتمی بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس برای بازی مقابل استقلال مقابل شهر هودرو، بازی قبلی این تیم و تساوی با سپاهان به عنوان جهان اصفهان و همچنین موضوع توافق مخفیانه در هفته های پایانی لیگ برتر و … البته سعید لطفی اخیر در مورد خودش اظهاراتی داشت.

اخیراً بین سعید لطفی و شما مشکلی پیش آمد؟

من با کسی مشکلی ندارم سعید لطفی که دستیار امید روانخا در تیم سایپا است در مورد من حرفی زده بود که باید به او بگویم آقای لطفی! زمانی می توانید درباره من صحبت کنید که به اندازه من در لیگ برتر گل داشته باشید. برای مردم خوب است که بدانند در مورد چه کسی صحبت می کنند. مثلا من خودم هیچ وقت در مورد آرش برهانی صحبت نمی کنم. او دو برابر من گلزنی کرد و بیشتر از من برای تیم ملی بازی کرد، اما سعید لطفی باید بداند که در باشگاه‌هایی بازی می‌کردم که سعید لطفی می‌خواهد طرفدار آن باشد.

آیا تیم سابق سایپا را می شناسید؟

شگفتی من این است که تیم سایپا در 9 هفته اخیر با امید روانخواه تنها 7 امتیاز کسب کرده است اما همچنان تغییری در کادر فنی سایپا رخ نداده است. من نمی دانم این افراد کجا حمایت می شوند؟ مردی که چند سال پیش تیم ارتش را به دسته پایین فرستاد، حالا هدایت سایپا را بر عهده دارد. آقای فراهانی مدیرعامل باشگاه و آقای بهنام ابوالقاسم پور باید هر چه زودتر به فکر رفع مشکل سایپا باشند.

آیا از وضعیت تیم استقلال پس از تساوی در اصفهان مطلع هستید؟

باعث خوشحالی است که خیلی ها از مساوی شدن استقلال در نقش جهان ناراحت هستند. بدون اغراق می گویم تا ببینیم استقلال چقدر قوت گرفته و حالا برای هوادارانش غم انگیز است که در اصفهان مقابل تیم بزرگ سپاهان به تساوی برسند. تیمی که در بازی های آسیایی حضور داشت ساختار باشگاهی بسیار قوی و تیمی مستعد با کادر فنی خوب دارد. باید گفت که عملکرد استقلال باید خیلی خوب بوده باشد تا جایی که انتظارات از شاگردان فرهاد بیشتر شده است. مجیدی در این هفته رکورد علی پروین را شکست که اتفاق بسیار مهمی بود اما من می خواهم یک کلمه به شخص فرهاد مجیدی بگویم.

چی میگی؟

من و فرهاد در اردوهای استقلال هم اتاقی بودیم اما امروز از نگاه او به پیشکسوتان دلخورم. مجیدی باید کمی با پیشکسوتان استقلال صمیمی تر باشد و آنها را بیشتر دوست داشته باشد. کمی زمین خورده تر باش

رفتار مربی تیمم با پرسپولیس را خودم دیدم / آقای مجیدی همه دشمن شما نیستند / کسی که به اندازه گل های من بازی کرده باید در مورد من صحبت کند!

چرا اینطوری میگی؟ اتفاقی افتاد؟

از دور می شنوم که فرهاد فکر می کند پیشکسوتان نمی خواهند موفقیت او را ببینند. اما باید بداند که همه پیشکسوتان دشمن او نیستند و بسیاری از آنها او را دوست دارند و دوست دارند استقلال با وجود فرهاد مجیدی موفق شود و قهرمان شود. این را به فرهاد گفتم. امیدوارم در پنج هفته باقیمانده نتیجه آنقدر قوی شود که تیم 10 سال دیگر قهرمان شود و هوادارانش راضی باشند.

چگونه می خواهید با شهر ماشین ها بازی کنید؟

تیم ماشین شهری چیزی برای از دست دادن ندارد. بازی با تیم های انتهای جدول مانند یک ضربه سنگین است. مانند دینامیتی که می تواند زیر پای تیم های بالای جدول منفجر شود و کار را برایشان سخت کند.

آیا از آخرین نتایج شهرخودرو خبر دارید؟

آره! تبریک به داوود سید عباسی. این تیم در 5 بازی اخیر شکست نخورده و چهار تساوی و یک برد کسب کرده است که نشان می دهد سید عباسی توانسته تیم خوبی بسازد. امیدوارم او بتواند تیمش را در جدول لیگ برتر حفظ کند.

باخت 2 امتیازی استقلال مقابل اصفهان و برد پرسپولیس اختلاف دو تیم را از 6 امتیاز به 4 امتیاز کاهش داد. این موضوع تا چه اندازه به استقلال فشار می آورد؟

به نظر من استقلال باید راه خودش را برود و اصلا پشت سر او را نگاه نکند. استقلال فقط باید به بالای جدول و قهرمانی فکر کند. اگر بخواهد پشت سرش فکر کند که پرسپولیس چه کرد و سپاهان چه کرد، فقط تمرکزش را از دست می دهد.

در روزهای اخیر سوالاتی درباره توافقات محرمانه در هفته های اخیر مطرح شده است. شما در مورد آن چه فکر میکنید؟ آیا امکان توافق چند تیم در این هفته ها وجود دارد؟

جالب اینجاست که یک بار چند فصل پیش این را به وضوح احساس کردم. من در تیمی بازی کردم که مقابل پرسپولیس بازی کردیم و در این دیدار پرسپولیس به برد نیاز داشت. در تمام بازی های قبلی با یک مهاجم بازی کردیم اما در این دیدار که پرسپولیس باید می برد با دو مهاجم به زمین رفتیم و در نهایت شکست خوردیم تا پرسپولیس به خواسته اش برسد.

آیا می دانستید این موضوع بعد از بازی پرسپولیس با پیکان مطرح شد؟

این وصله ها اصلا به مجتبی حسینی نمی چسبه. او از آن چیزها نیست. آقای اتابش مدیرعامل پیکان هم خیلی آقا هستند. اصلا نباید به این افراد شک کرد اما همانطور که گفتم شخصاً دیده ام که تیمی که در آن بازی کردم چطور برنامه تاکتیکی خود را در دیدار با پرسپولیس تغییر داد تا پرسپولیس راحت تر به پیروزی برسد. در این هفته ها برخی از مربیان با توجه به شرایط تیم مقابل به دلیل علاقه شخصی و مشکلاتی از این دست تیم خود را به میدان می فرستند.

دیدگاهتان را بنویسید