توافق اولیه تراکتورسازی با سرمربی کروات

توافق اولیه تراکتورسازی با سرمربی کروات

باشگاه تراکتورسازی پس از سه شکست در 4 هفته ابتدایی لیگ برتر با استعفای فیروز کریمی خیلی زود برای تعویض سرمربی موافقت کرد. این البته در سال های اخیر بسیار رایج بوده است.

جواد نکونام و مهدی رحمتی گزینه های اولیه تراکتورسازی بودند اما نکو به فولاد رفت و حضور رحمتی در تبریز خیلی زود حذف شد.

تونی و پسرش در کنار کوجامان و ساغلام ترکیه گزینه های بعدی باشگاه تراکتورسازی بودند. این باشگاه اما نام هیچ یک از مربیان مذکور را اعلام نکرد و تنها تاکید کرد که در حال مذاکره با گزینه های خارجی است و در این مرحله قصد جذب مربی داخلی را ندارد.

مذاکرات با هر چهار گزینه خارجی فوق الذکر در بخش مالی متوقف شده است تا تراکتورها بتوانند به گزینه های دیگر روی بیاورند. زوانمیر سولدو سرمربی 54 ساله کروات یکی از گزینه هایی بود که با آنها توافقات اولیه صورت گرفت و قرار است این مربی پس از مذاکرات نهایی و توافقات لازم فردا با تراکتورسازی قرارداد امضا کند.

سولدو که در تیم های دیناموزاگرب و اشتوتگارت بازی می کرد، 61 بازی برای تیم ملی کشورش انجام داد و تمرینات خود را در دیناموزاگرب آغاز کرد و پس از آن به شهر کلن آلمان رفت. نکته جالب اینکه این مربی از سال 2010 تا 2017 هدایت تیمی را برعهده نداشت و با دستیار شاندونگ به مربیگری بازگشت. دریاسالار واکر آخرین تیم زیر نظر سولدو بود.

دیدگاهتان را بنویسید