توافق با قوه قضائیه برای تعیین عدالت برای متوفی


ساعت: 12:26
تاریخ انتشار: 05/09/1401
کد خبر: 1886806

معاون توسعه فناوری و نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: اخیراً با دستگاه قضایی به نتیجه مثبتی برای وراث سهام عدالت رسیدیم و امیدواریم تا پایان شهریورماه این اقدام به پایان برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود حسنلو، معاون توسعه فناوری و نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی در گفت‌وگویی گفت: اخیراً برای وراث حقوق صاحبان سهام در دستگاه قضایی به نتیجه مثبتی دست یافتیم و امیدواریم تا پایان سال جاری این اقدام به پایان برسد. سپتامبر.”

وی بیان کرد: تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می دهیم و امیدواریم تا پایان شهریور این اقدام را که به وراث قول تعیین سهام قانونی متوفی داده بودیم، به پایان برسانیم.

حسنلو خاطرنشان کرد: به نظر می رسد با همکاری هایی که با دستگاه قضایی داشتیم و تصمیمات اتخاذ شده تا پایان شهریورماه سهام متوفی را به وراث می دهیم.

معاون توسعه فناوری و نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی در ادامه به اقدامات انجام شده برای بازماندگان سهام عدالت اشاره کرد و گفت: مسئولیت تصمیم گیری در مورد باقی مانده سهام عدالت بر عهده دولت است و تصمیم گیری آن ارتباطی ندارد. با سازمان بورس و شرکت سپرده گذاری.

بیشتر بخوانید:
در خصوص ثبت سهام باقیمانده دستورالعملی صادر نشده است

و ادامه داد: در این زمینه از ابتدا دولت باید طرحی ارائه می کرد و مجلس تصویب می کرد سپس به سازمان خصوصی سازی می داد تا اجرا شود.

حسنلو تاکید کرد: به منظور توزیع سهام بین بازماندگان در صورت عرضه سهام مربوطه، اجرای مابقی طرح به سازمان بورس واگذار و در نهایت شرکت سپرده گذاری آن را ثبت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید