توافق پرسپولیس با مهاجم سرشناس اروپایی/ جزئیات قرارداد ستاره مورد نظر قرمزها مشخص شد.

حالا گفته می شود باشگاه پرسپولیس با گزینه های قرارداد لوکادیا موافقت کرده است.
“یورگن لوکادیا” هلندی 800 هزار دلار به عنوان دستمزد یک فصل از پرسپولیس درخواست کرد و باید 300 هزار دلار به صورت آپشن پرداخت شود.
شاید این سوال پیش بیاید که گزینه های قرارداد این بازیکن چیست؟
گزینه قرارداد 300 هزار دلاری یورگن لوکادیا شامل گلزنی، پاس گل، آقای گل، قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی و رضایت سرمربی است!
همانطور که شنیدیم این مهاجم هلندی بر پرداخت های به موقع و امیدوارکننده پرسپولیس تاکید کرده و مشخصا شناخت کافی از این تیم و طلبکاران خارجی اش دارد!
یورگن لوکادیا باید ذکر شود. سایت «ترانسفرمارکت» ارزش این بازیکن 28 ساله هلندی را 2 میلیون یورو (بیش از 64 میلیارد تومان) برآورد کرد.
با نگاهی به مشخصات این بازیکن هلندی متوجه می شوید که او سابقه بازی در تیم های میان رده بوندسلیگا مانند هوفنهایم و بوخوم و همچنین برایتون در لیگ انگلیس را دارد.
بالاترین ارزش این بازیکن در سال 2019 مربوط به انتقال او به هوفنهایم بود و ارزش این بازیکن هلندی در آن زمان 12 میلیون یورو بود.
اگر لوکادیا به ایران بیاید و با این مبلغ با پرسپولیس قرارداد ببندد، تبدیل به ارزشمندترین و گران ترین بازیکن لیگ برتر کشورمان می شود.
البته تجربه نشان می دهد تا زمانی که بازیکنی در فوتبال ایران با تیمی قرارداد رسمی نبسته، قطعیتی برای پیوستن او به تیم مذکور وجود ندارد!

دیدگاهتان را بنویسید