توانایی بالگردهای ارتش ایران در پرواز و شلیک در شب

جانشین ستاد منطقه نزاجا غرب با اشاره به پیوستن ارتش به مردم در سال 57 گفت: با پیوستن ارتش به انقلاب و پیروزی مردم، انقلاب شتاب گرفت.

وی با اشاره به تخلیه پادگان به دستور امام خمینی (ره) تصریح کرد: پس از دستور امام خمینی (ره) مبنی بر تخلیه پادگان تعداد بسیار کمی از مردم در پادگان حضور داشتند.

ماسوری با اشاره به فتنه در کردستان و اقدامات تجزیه طلبانه تصریح کرد: ارتش جزو اولین نیروهایی بود که وارد کردستان شد و در آن زمان یک گردان از تیپ 30 گرگان و یک گردان از تیپ 84 خرم آباد به همراه نیروی هوایی وارد کردستان شدند.

وی با بیان اینکه قبل از جنگ پیش بینی می شد که اگر عراق به ایران حمله کند، 2 لشکر ارتش کافی است.

جانشین ستاد منطقه غرب نزاجا گفت: در حمله عراق به ایران، دلشکر ارتش به همراه عشایر به مدت 53 روز در برابر ارتش عراق مقاومت کردند.

وی با بیان اینکه پس از پایان جنگ همه یگان های رزمی به پادگان ها بازگشته اند اما ارتش همچنان در نزدیکی مرزها حضور دارد، افزود: نیروی زمینی ارتش در پادگان نیست و در خط جلوگیری از قاچاق اسلحه و مهمات است. آنجا که ارتش است قاچاق نمی شود با سلاح و مهمات این اتفاق نمی افتد.

مصوری با اشاره به تلاش ارتش برای حفظ و حراست از مرزها و تامین امنیت تاکید کرد: ارتش 4 رده تروریست های داعش را در شهرک نفتی سومار منهدم کرده است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران امنیت پایداری در کشور ایجاد کرده اند، گفت: تولید ما امنیت است و امنیت تولید می کنیم تا مسئولان و سیاسیون با اقتدار صحبت کنند.

جانشین ستاد منطقه غرب نزاجا با اشاره به دستاوردها و تحلیل رزمایش های ارتش افزود: دشمنان تشخیص می دهند که ارتش ایران ارتشی نیست که به فکر تهاجم باشد.

وی با بیان اینکه بالگردهای هوانیروز در شب پرواز و شلیک می کنند، تصریح کرد: 4 کشور این فناوری را دارند که یکی از آن کشورها جمهوری اسلامی است.

ماسوری با بیان اینکه حتی روسیه هم این فناوری را ندارد، گفت: خودمان این فناوری را تولید کرده ایم و موشک های این بالگردها می توانند اهداف را در فاصله 20 کیلومتری منهدم کنند.

وی با بیان اینکه ارتش اولین یگانی بود که در سیل و زلزله وارد عمل شد و به مردم خدمات رسانی کرد، ادامه داد: ارتش قبل از ستاد مدیریت بحران در زلزله کرمانشاه وارد عمل شد.

جانشین ستاد منطقه نزایه غرب با اشاره به شعار ارتش مبنی بر ایثار به ملت تاکید کرد: ارتش بدن مردم و فرزند این ملت است. مگر می شود بچه ای خانواده اش را فدا نکند؟!

دیدگاهتان را بنویسید