توجه ویژه سپاه به کاهش آسیب های اجتماعی/ دسترسی آسان به مواد مخدر مهمترین مشکل محله های آسیب پذیر است.


ساعت: 10:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856204

در راهروهای بازدید از محله های سیب و سوران آمده است;

دسترسی آسان به مواد مخدر در محله های آسیب پذیر یکی از بزرگترین معضلات محله پسکوه است که بسیاری از جوانان معتاد را به دام انداخته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ مسئول آموزش و پیشگیری معاونت اجتماعی سازمان بسیج، کارشناس آسیب های اجتماعی سازمان بسیج به همراه معاون اجتماعی سپاه سلمان از مراکز خیریه بیت الاحسان شهرستان سیب و سوران بازدید و با فرمانداران محلات اسلامی

داود رحیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی را از برنامه های محوری معاونت اجتماعی سپاه دانست و گفت: داشتن جامعه ای پویا مهم و تاثیرگذار است.

وب با بیان اینکه برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در سیبسوران چهار پهنه فعالیت در نظر گرفته شده است تا با رایزنی معاونت اجتماعی حوزه سیبسوران شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان باشیم، گفت:

فلا مسئول آموزش و پیشگیری معاونت اجتماعی بسیج نیز با حضور در قطعه پسکوه با مدیر و شورای محله پایگاه شهید حیدری دیدار و گفتگو کرد. : در راستای اجرای برنامه محله اسلامی در بخش پسکوه، برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی خوب و موثری در این بخش اجرا شده است.

وی ادامه داد: می توان به ایجاد اعتبارات عمومی برای اعطای تسهیلات رایگان به نیازمندان مشاغل کوچک و داخلی اشاره کرد که در حال حاضر بیش از یکصد و سی عضو ثابت و تعداد قابل توجهی تسهیلات یکصد میلیون ریالی دارد. و پنجاه میلیون ریال.» پرداخت کرده است.

به دلیل کمبود امکانات آموزشی، تفریحی و ورزشی در شهرستان پاسکوه و دسترسی آسان به مواد مخدر، شورای منطقه اسلامی پاسکوه یکی از بزرگترین مشکلات شهر پاسکوه را یکی از معضلات این شهر دانست و افزود: تعداد قابل توجهی از جوانان معتاد به دام هستند و نیاز به مجوز دارند. به همچنین در حال افتتاح یک مرکز بازپروری برای مهاجران تحت تکفل در بخش پسکوه هستیم تا بتوانیم این بیماران را به آغوش گرم خانواده هایشان به یاری خداوند و حمایت مسئولین بازگردانیم.

سومکزهی بیان کرد: با توجه به علاقه، پتانسیل و ظرفیت بالای جوانان و ورزشکاران در رشته ورزش های رزمی، برنامه ریزی برای ایجاد سالن ورزش های رزمی یکی از نیازهای فراوان شهرستان پسکوه است که توجه ویژه مسئولان را می طلبد.

مسئول آموزش و پیشگیری معاونت اجتماعی بسیج از خانه خیریه محله کهن میر، پایگاه مقاومت بسیج مقاومت شهید مولای کهن میر، بازدید و توزیع مراکز رایگان درمان و درمان اعتیاد بانوان و آقایان در سطح شهرستان بازدید و توزیع کرد. با مدیران این مراکز صحبت کنید.

وی با اعلام اینکه یکی از مهمترین موضوعاتی که در معاونت اجتماعی باید به آن پرداخته شود بخشداری مرکزی و توانمندسازی بخشداران است، افزود: جامعه باید همیشه مورد توجه قرار گیرد و نباید اینگونه باشد که دستگاه ها به آن توجه کنند. با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، همه باید دست به دست هم دهند تا آسیب های فرهنگی و اجتماعی در محلات برطرف شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید