تور بین المللی دوچرخه سواری ایران و آذربایجان نفرات برتر مرحله دوم مشخص شدند/ تی شرت جایزه به گنج خانلو رسید


ساعت: 19:45
تاریخ انتشار: 07/08/1401
کد خبر: 1900251

قدردانی مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی از همکاری مردم

مرحله دوم سی و پنجمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران و آذربایجان با شلیک تپانچه توسط شهردار کلانشهر تبریز آغاز شد و در پایان نفرات برتر این مرحله مشخص شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرحله دوم سی و پنجمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران و آذربایجان با شلیک تپانچه به طور رسمی آغاز شد.
در این مرحله 60 دونده از 11 تیم داخلی و خارجی شرکت کردند و 2 دونده از تیم ملی عراق امروز به دلایل فنی که در مرحله اول اتفاق افتاد از مرحله دوم حذف شدند. مرحله دوم این تور در مسافت 9148 کیلومتری شهر تبریز تا منطقه آزاد ارس (جلفا) انجام شد.

مرحله دوم تور ایران و آذربایجان در مسافت 148.9 کیلومتری شهر تبریز تا منطقه ارس آزاد (جلفا) برگزار شد. در پایان این مسابقه قهرمانان مرحله دوم سی و پنجمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران و آذربایجان مشخص شدند.
نفرات برتر این مرحله و سوارکاران با پیراهن انفرادی به شرح زیر هستند:
اولین دوچرخه سوار برتر: لوکاس کارستنسن از تیم آلمانی BikeID
دومین دونده برتر: مهدی نتگی از تیم ملی ایران
?سومین دونده برتر: یوشن یلماز از تیم سیدیالی از مراکش
?پیراهن طلایی: مارچاند جیانی از تیم تارتلتتو ایزورکس بلژیک
پیراهن سبز رنگ (نتیجه): محمد گنجانلو از تیم دانشگاه آزاد
? پیراهن کوهستانی: Chai Assombat از تیم تایلند
? پیراهن سفید (زیر 23 سال): جان کلود از تیم پروتاچ آفریقای جنوبی

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و مدیر سی و پنجمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران و آذربایجان تصریح کرد: برای حفظ نظم و امنیت تور دوچرخه سواری آذربایجان مجبور شدیم محدودیت هایی را برای تردد شهروندان در طول مسیر ایجاد کنیم. مسیرهای تور ما از همکاری مردم روستا بی نهایت سپاسگزاریم.
وی افزود: بدون شک با همکاری مردم و نیروی انتظامی شاهد برگزاری بهترین و هماهنگ ترین سی و پنجمین تور دوچرخه سواری ایران و آذربایجان هستیم.
همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی از صبر و همکاری مردم استان برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد بین المللی قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید