تور بین المللی قبرستان برای یافتن مردگان جدید در مازندران + بیانات خانواده مرحوم “بالی لاشک”


ساعت: 22:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۱
کد خبر: 1915178

دروغ دیگری از انترناسیونال و مزدوران آن در مازندران افشا شد و فرزند مرحوم محمدرضا بالی لاشک ادعای رسانه های معاند مبنی بر کشته شدن پدرش در اغتشاشات اخیر را تکذیب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ، این روزها ماموریت ویژه اینترنشنال به مزدوران خود برای یافتن قبور تازه درگذشتگان افزایش یافته است.

مدیران اینترنشنال برای کشتن مردم در کشور به مزدوران خود ماموریت دادند تا از قبرستان های شهرهای مختلف ایران بازدید کنند تا در صورت داشتن شرایط کشتار، افراد فوت شده جدید را شناسایی و به آنها معرفی کنند.

در تازه ترین اقدامات در استان مازندران فردی به نام محمدرضا بالی لاشک که بیش از یک ماه پیش بر اثر سکته قلبی درگذشت به عنوان یکی از قربانیان ناآرامی معرفی شد.

این در حالی است که خانواده آن مرحوم با تحمل درد از دست دادن عزیزشان، ضمن محکومیت این اقدامات غیراخلاقی، از مقامات بین المللی خواستند با این رفتار وقیحانه و غیرانسانی، بر درد از دست دادن پدرشان افزوده نشوند.

لازم به ذکر است، علی اکبر بالی لاشک فرزند ارشد آن مرحوم ضمن محکومیت این اقدام غیرانسانی، بیانیه ای صادر و اعلام کرد: پدرش نه تنها در هیچ یک از اغتشاشات حضور نداشت، بلکه یکی از علاقه مندان بود. عاشقان جمهوری اسلامی و ولایت فقیه و مرگ ایشان علت سکته قلبی است و ربطی به حوادث اخیر ندارد.

متن بیانیه خانواده مرحوم محمدرضا بالی لاشک



dcf092b8 4341 40d4 bf23 66575b5ca0fc خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید