توزیع بیش از 1000 سبد کالا بین خانواده های زندانیان نیازمند استان سمنان


ساعت: 10:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903830

کهربایی از توزیع بیش از 1100 سبد کالا به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال در شش ماهه نخست سال خبر داد و گفت: در این مدت بیش از 605 خانوار مستمری دریافت کردند و بیش از 5 سری جهیزیه کامل تهیه و تحویل شد. ..

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امید کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان در گفتگو با مرات در خصوص اقدامات 6 ماهه اول سال انجمن حمایت از زندانیان و مرکز مراقبت های بعد از زندان استان سمنان گفت: تعداد کل زندانیان استان سمنان زندانیان آزاد شده توسط خیرین و با مشارکت انجمن ها، بالای 33 سال یک نفر است

کهربایی با بیان اینکه در زمینه حمایت از زندانیان در این شش ماه کمک های نقدی و غیرنقدی زیادی به خانواده های نیازمند زندانیان داشته ایم، افزود: انجمن حمایت از زندانیان و مرکز مراقبت های پس از آزادی سازمان زندان ها. این اقدامات را انجام داده اند

مدیرکل زندان های استان سمنان از توزیع بیش از 1100 سبد کالا به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال در 6 ماهه نخست سال خبر داد و گفت: علاوه بر توزیع سبد کالایی، ارزی و غیر پولی نیز وجود دارد. کمک و توزیع لباس مناسب برای خانواده ها. نیازمندان در این شش ماه تحت هدایت مرکز هستند.

وی با بیان اینکه با اعطای مستمری به خانواده های مددجویان بی بضاعت مشکلات آنها را برطرف می کنیم، تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال بیش از 605 خانوار مستمری دریافت کرده اند که مشکلات آنها توسط مشاوران و کارشناسان کار در حال پیگیری است. .

کهربایی اهدای تجهیزات پزشکی و اقدامات درمانی را از دیگر خدمات مرکز مراقبت های پس از ترخیص دانست و تصریح کرد: در این مدت بیش از 5 سری تجهیزات پزشکی و 17 مورد بستری و درمان خانواده های نیازمند پرداخت شد و از آنجایی که توزیع کالاهای اساسی زندگی بین خانواده ها. مایحتاج به طور مستمر انجام می شود.

مدیرکل زندانهای استان سمنان خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال در همه موارد برای حل همه مشکلات در اولویت است.

کهربای با بیان اینکه واحدهای اقتصادی انجمن حمایت از زندانیان درصدد رفع مشکل اشتغال خانواده زندانیان هستند، افزود: در شش ماهه نخست سال بیش از 51 نفر از خانواده زندانیان در این واحدهای اقتصادی مشغول به کار هستند. و به ازای 6 نفر به ازای هر عضو، ابزار کار در خانه به خانواده ارائه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید