توزیع بیش از 6000 بسته نگهداری در استان قزوین


ساعت: 10:44
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822820

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در قزوین اعلام کرد؛

سید مهدی میرگفری از توزیع 2300 پوشاک نو و 4200 بسته غذایی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مهدی میرغفاری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی گفت: در مرحله دوم پویش تشویقی احسان 2 هزار و 300 دست لباس در مناطق فقیرنشین استان قزوین توزیع می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افزود: در این پویش که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار می شود، 2300 لباس نو در مدل های مختلف (مردانه، زنانه و بچگانه) ارائه شد. ) از طریق گروه های جهادی تهیه و مورد استفاده قرار می گیرند.»، مساجد، موسسات خیریه و فعالان اجتماعی به دست آسیب دیدگان ولیعهد می رسند.

این مقام مسئول بیان کرد: همزمان با توزیع 2300 دست لباس، هشتمین مرحله رزمایش احسان و همدلی در مرحله اول بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با توزیع 4200 بسته معیشتی با گروه های جهادی به جانباختگان بیماری های قلبی عروقی انجام می شود. دریافت .

وی با بیان اینکه خانواده های نیازمند همچنان در این طرح از اولویت ویژه ای برخوردار هستند، گفت: این خانواده قبلا با کمک گروه های جهادی که با معاونت اجتماعی امام خمینی (ره) در استان همکاری می کنند، شناسایی و بر اساس اولویت رتبه بندی شده است. قزوین.

میرگفاری گفت: این بسته های معیشتی شامل 8 کالای اساسی از جمله برنج، حبوبات، ماکارونی، روغن، شکر، شکر، تن ماهی و … است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پایان گفت: تمامی لباس ها تولید داخل بوده و شامل پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید