توزیع کاتالوگ الکترونیکی آغاز شد

توزیع کاتالوگ الکترونیکی آغاز شد

استاندار هرمزگان از آغاز طرح کالاهای الکترونیکی در بستر شبکه ملی اعتبار (شما) خبر داد.

استاندار هرمزگان صبح امروز (7 دی) درباره اهمیت طرح کاتالوگ الکترونیک گفت: برای حمایت از سبد غذایی خانوارها و تقویت سلامت غذایی این امکان وجود دارد که مردم کالاهای اساسی خانگی را یک ماه زودتر با اعتبار یارانه ای خریداری کنند.

مهدی دوستی ویژگی قابل توجه این طرح را حفظ قدرت خرید مردم در مدت زمان برشمرد و افزود: برای حفظ قدرت خرید مردم در این طرح; قیمت کالاها در شهریور 1400 مبنای و ملاک عمل قرار می گیرد و دولت مابه التفاوت قیمت کالاها را در بازه زمانی با توجه به سبد کالایی تعیین شده ما پرداخت می کند.

وی احترام به سلایق مختلف را از دیگر مزیت های مشاهده شده در پروژه کالابرگ اعلام کرد و ادامه داد: مردم می توانند برای خرید اقلام این طرح هر برندی را با سلیقه خود آزادانه انتخاب و خریداری کنند و ما می توانیم مابه التفاوت قیمت احتمالی انتخابی را پرداخت کنیم. همچنین با محصول مرجع است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: در طرح کاتالوگ محصولات الکترونیکی بر اساس شبکه اعتباری ملی، گزینه دیگری برای مردم وجود دارد که بتوانند کالاهای اساسی را به میزان کمتر یا بیشتر به انتخاب خود و بالاتر خریداری کنند. به میزان اعتبار آنها برای یارانه.

یکی از دوستان در مورد مشمولان این طرح گفت: همه کسانی که حساب یارانه آنها در استان هرمزگان است می توانند از دو طریق میزان وام و موارد مصوب این طرح را بررسی کنند، راه اول استفاده از تلفن همراه سرپرست خانوار است. کد دستوری *788*#28 را شماره گیری کنید. راه دوم این است که اپلیکیشن خود (شبکه اعتباری ملی) را با استفاده از اپلیکیشن های اندروید بازار و مایکت نصب کنید یا به سایت shoma.sfara.ir مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید