توزیع 10 تن خرما همزمان با ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه


ساعت: 16:46
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1821031

مدیر توسعه تجارت جهاد کشاورزی استان کرمانشاه پیشنهاد کرد؛

عبدالحسین احمدی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان 10 تن خرمای درجه یک توسط مدیریت تعاون روستایی و مدیریت جهاد کشاورزی در شهرستان های کرمانشاه با هزینه ای بالغ بر 45 هزار تن تهیه و توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالحسین احمدی در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: با توجه به شرایط بازار در ماه مبارک رمضان، مکاتبات و پیگیری های زیادی برای افزایش سهمیه کالاهای اصلی استان به ویژه شکر و روغن و نظارت و نظارت بر قیمت ها انجام شده است. و توزیع عادلانه کالاهای اساسی برای حفظ آرامش بازار و بهره مندی اقشار کم درآمد از این محصول در اولویت سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

مدیر توسعه کشاورزی استان کرمانشاه از مکاتبه با وزارت جهاد کشاورزی و انجمن اصناف نفت ایران و ارسال فهرست صنایع و اصناف به استان برای تامین و تخصیص بیشتر سهمیه شکر و کره به صورت ماهانه خبر داد و افزود: 245 تن پترو. سهمیه صنفی علاوه بر سهمیه اعلام شده ماهیانه، شامل 650 تن شکر برای خانوارها، 400 تن شکر برای صنایع و 300 تن شکر برای صنایع در نظر گرفته شده است.

احمدی گفت: نظارت مستمر بر تحویل به موقع مرغ به کشتارگاه و ساماندهی تحویل آنها به بازار از طریق جلسات هماهنگی با کشتارگاه ها و مرغداران و همچنین نظارت بر زنجیره تامین و توزیع جوجه گرم از درب طیور تا رسیدن به مصرف کننده نهایی. .

وی بیان کرد: مکاتبات لازم با اتحادیه مرغ های میهنی و تحویل و توزیع 20 تن تخم مرغ توسط مدیریت تعاون روستایی برای تعدیل قیمت این محصول انجام شد تا مرغ های تخمگذار استان محصولات خود را به نمایندگی های معرفی شده عرضه کنند. از طریق مدیریت جهاد کشاورزی موظف به تحویل تخم مرغ به قیمت مصوب شد.

مدیر توسعه تجارت استان کرمانشاه جهاد کشاورزی گفت: اقدام برای توزیع گوشت قرمز منجمد با توجه به افزایش قیمت گوشت گرم بود.

احمدی بیان کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان 10 تن خرمای درجه یک توسط رهبری تعاون روستایی و مدیریت جهاد کشاورزی در شهرستان ها با هزینه 45 هزار تن تهیه و توزیع شد.

وی به مکاتبه با شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی برنج ایران برای استان اشاره کرد و گفت: این امر منجر به توزیع هزار تن برنج هندی 1121، هزار تن برنج تایلندی در طرح ضیافت مبارک شد.

جهاد کشاورزی، مدیر توسعه تجارت استان کرمانشاه در مکاتبه با شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران برای تخصیص سهمیه برنج پاکستانی با توجه به تقاضای عمومی و مصرف بالای این نوع برنج در استان گفت:

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید