توزیع 1401 کارت کنکور کارشناسی ارشد فردا / تاثیر 20 درصدی معدل در کنکور کارشناسی ارشد

توزیع 1401 کارت کنکور کارشناسی ارشد فردا / تاثیر 20 درصدی معدل در کنکور کارشناسی ارشد

روز جدید : کارت ورود به جلسه بالغ بر 647 هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از فردا بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

متقاضیان شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی جهت شرکت در جلسه آزمون از فردا 26 اردیبهشت ماه با درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی https://www.sanjesh.org تماس گرفته و شناسه را وارد کنند. اطلاعاتی از جمله نام، نام خانوادگی، نام ملی، سال تولد و غیره. و اطلاعات ثبت نام شامل شماره پرونده، کد رهگیری و … پرینت کارت آزمون را پرینت کرده و بر اساس آدرس و ساعت درج شده در کارت آزمون با حوزه امتحانی مربوطه تماس بگیرید.

آزمون کارشناسی ارشد منقطع روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه 28، 29 و 30 اردیبهشت از اردیبهشت ماه برگزار می شود و بیش از 647 هزار داوطلب متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

اطلاعات تکمیلی نحوه و زمان پرینت کارت آزمون، آدرس و محل نقص کارت آزمون در پرتال اطلاع رسانی این سازمان به نشانی https://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid = منتشر شده است. 2 & id = 7658 لذا متقاضیان جهت کسب اطلاعات لازم در این خصوص این اطلاعیه را به دقت مطالعه نمایند.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ اقدامات لازم برای برگزاری آزمون مقطع کارشناسی ارشد با رعایت کلیه مراحل بهداشتی در 186 شهر و 386 ناحیه اصلی انجام شده است.

در مجموع 647209 داوطلب (شامل داوطلبان شرکت در آزمون دوم) متقاضی شرکت در آزمون مقطع کارشناسی ارشد امسال هستند که از این تعداد 339906 داوطلب زن و 307303 داوطلب مرد هستند.

با توجه به اینکه 20 درصد از میانگین موفقیت در مقطع کارشناسی به عنوان تراز در نتیجه کلی داوطلب اعمال می شود و میانگین موفقیت در مقطع کارشناسی و میانگین موفقیت در مقطع کاردانی به صورت متوازن اعمال خواهد شد. لازم است . آنها نقشه ورود به جلسه را نظارت می کنند تا بلافاصله میانگین امتیاز را در وب سایت سازمان ارزیابی ویرایش کنند.

مغایرت معدل داوطلب با معدل لیسانس منجر به ابطال قبولی در کد رشته داوطلب برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد می شود، لذا متقاضیان باید در این زمینه نهایت دقت را داشته باشند. .

دیدگاهتان را بنویسید