توزیع 20 هزار بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج سازندگی


ساعت: 15:08
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838071

سردار حسین معروفی با اشاره به هفته بسیج سازندگی گفت: امروز 20 هزار بسته معیشتی در سراسر استان توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار حسین معروفی ظهر امروز در مراسم رزمایش یاری مومنانه در حسینیه ثارالله استان کرمان که به مناسبت هفته بسیج سازندگی برگزار شد، اظهار داشت: چشمان امام را به جامعه عمل و آنچه که ایشان دستور فرمودند بپوشانیم. نیمه شعبان دو سال پیش تاثیر آن را در جامعه اسلامی و استان کرمان به زیبایی می توان دید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: این اقدام در نهادها، مردم، خیرین، آشنایان و بین سپاه و بسیج که مردم عزیز را دستگیر کردند، هیاهوی زیادی ایجاد کرد و این یک انگیزه خداپسندانه و منافقانه است که باید ادامه یابد. همچنین چند ماه پیش مقام معظم رهبری به فرمانده کل سپاه ابلاغ کردند که این کار ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه امروز 20 هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شد، گفت: این بسته ها به استثنای 62 هزار خانوار در اختیار افراد شناسایی شده قرار می گیرد اما در گذشته بسته معیشتی دریافت نکرده اند.

این مسئول افزود: بسته های معیشتی شامل ده کیلوگرم برنج، دو قطعه مرغ منجمد، یک بسته شکر، کره مایع به مقدار معین، ارزش هر بسته تقریباً 500 هزار تومان و ارزش کل بیست هزار بسته ده عدد است. میلیارد تومان.» بسته های ارائه شده توسط سپاه و بسیج مرکزی است.

سردار معروفی با بیان اینکه مرحله سوم توزیع بسته های معیشتی امسال در روزهای 24 و 25 خردادماه انجام می شود، گفت: وضعیت ولیعهد بهتر شده است اما این حرکت را ادامه خواهیم داد. چرا که ما در حوزه معیشتی و اقتصاد عقب هستیم و دولت برای کنترل تورم و ساماندهی شرایط به مردم یارانه پرداخت کرده و این اقدام باعث امیدواری در جامعه شده است. اما با شناختی که از استان و به خصوص جنوب و شرق استان داریم باید این حرکت را سریع جلو ببریم تا وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مردم باید مطمئن باشند که این کار تا جایی که بتوانیم ادامه خواهد داشت و اقدامات ما برای تهیه و توزیع جهیزیه جدی است و در حال تهیه اطلسی در این زمینه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: توزیع بسته های معیشتی برای اقشار خاص مانند بیماری های خاص، نیروهای اجتماعی و برخی اقشار دیگر در نظر گرفته شده است که نام و عناوین آنها را ذکر نمی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید