توزیع 3.5 میلیارد تومان برای تخلیه 72 شماره ثبت حصارک / فروشگاه رفاه موظف به ایمن سازی حفاری شد.


ساعت: 11:00
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843051

غفور قاسم پور گفت: فروشگاه پیشنهاد داد در صورت رضایت اهالی 72 شماره ثبت را با قیمت کارشناسی خریداری و به مجموعه خود اضافه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گفور قاسم پور فرماندار کرج در گفت و گو با خبرنگار تیتریک در خصوص آخرین وضعیت گود ناصر بخت و دغدغه های 72 واحد مسکونی گفت: جلسه ای در نهاد ریاست جمهوری با حضور رئیس بازرسی برگزار شد.

کاسم پور افزود: من و مدیر خدمات اجتماعی، شهردار کرج و من در این جلسه حضور داشتیم که پیرو تصمیمات این جلسه استاندار البرز دستورالعملی در این زمینه صادر کرد که اولین اقدام برای تخلیه فوری ساکنان خواهد بود.

وی گفت: مغازه به عنوان مالک اصلی گودبرداری باید کار کند، در حال حاضر کارشناسی لازم برای تخلیه بلوک های آپارتمانی در حال انجام است، ایمنی گودبرداری باید توسط مالک و شهرداری رعایت شود.

کاسم پور با اشاره به اینکه شهرداری کرج 3.5 میلیارد تومان وام برای تخلیه ساکنان اعطا کرده است، گفت: ابتدا باید دغدغه حفظ جان شهروندان برطرف شود و سپس ایمنی گودناسرباخت عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه مدت زمان تخلیه، ایمن سازی حفاری ها و بازگرداندن اهالی به منازل یک ساله است، این فروشگاه پیشنهاد داد در صورت رضایت اهالی 72 شماره ثبت را با قیمت کارشناسی خریداری و به مجموعه خود اضافه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید