توزیع 350 تن قیر رایگان برای بهسازی راه های میاندوآب


ساعت: 10:46
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1813868

شهردار میاندوآب با اشاره به پیگیری قیر رایگان گفت: در این راستا با پیگیری های معاونت مهندسی استانداری 350 تن قیر رایگان دریافت کردیم و سپس یک انشعاب دیگر را تا نوروز خواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بابک قدیمی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز اظهار داشت: در راستای بهبود وضعیت معابر و آسفالت شهری، عملیات روانسازی، ترمیم و بهسازی آسفالت معابر میاندوآب آغاز شده و این کار تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت. آغاز سال جدید

وی تاکید کرد: با راه اندازی کارخانه جدید آسفالت در شهرداری میاندوآب، سطح شهر روکش و نیمی از معابر شهر آسفالت می شود.

شهردار میاندوآب افزود: اقدامات لازم برای ساخت کارخانه آسفالت قدیم در شهرداری میاندوآب در حال انجام است تا در زمان اداره آن بتوانیم از آسفالت تولیدی این کارخانه برای رنگ آمیزی آن استفاده کنیم و در کنار آن نیز پیگیر هستیم. راه اندازی کارخانه جدید آسفالت کارخانه شهرداری.

قدیمی بیان کرد: نبود دستگاه سنگ شکن در کارخانه جدید آسفالت شهرداری یکی از مشکلات اساسی در این زمینه در سفر به تهران است و تلاش خواهیم کرد با رایزنی هایی این مشکل را برطرف کنیم.

گفتنی است مشکل آسفالت معابر شهری یکی از معضلات اصلی است که همواره مردم میاندوآب را عذاب می دهد و مردم این شهرستان همواره از آسفالت نامناسب معابر و کوچه های شهر گله مند بوده اند. ارتباط بین چهار استان نیز نگارش تصویری نامناسب از میاندوآب را در ذهن مسافران برمی انگیزد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید