توزیع 360 تن قیر رایگان بهسازی جاده شهرکرد/ دستمزدها باید عادلانه، منظم و بدون تاخیر پرداخت شود.


ساعت: 18:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855688

محمدرضا بیاتی رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به پیگیری 360 تن قیر رایگان توسط شهرداری شهرکرد گفت: روزی این کار را انجام دهید و انصاف داشته باشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدرضا بیاتی، رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به پیگیری عرضه ۳۶۰ تن قیر رایگان توسط شهرداری شهرکرد، گفت: باید عادلانه انجام شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری برای تمامی طرح ها و برنامه ها باید مجوزهای لازم را از شورای شهر اخذ کند گفت: نظارت بر ارائه خدمات اجاره چادر، صندلی و …. در آرامستان بهشت ​​رحمت باید بر اساس تعرفه صنفی باشد.

رئیس کمیته فرهنگی، اجتماعی، ورزش، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد ادامه داد: سازمان آرامستان باید از ظرفیت و حمایت سرمایه گذاران و خیرین در آرامستان بهشت ​​رحمت رحمت طبق برنامه ها و برنامه ها استفاده کند. بیان شود و شهروندان در ارائه خدمات در آرامستان ها دچار مشکل نشوند.

ماشالا ایزدی تاکید کرد: در پروژه های عمرانی ظرفیت ماشین آلات، بلوک، روسازی و …. باید توسط پیمانکاران استفاده شود.

رئیس کمیسیون فعالیت های حقوقی و نظارتی با تشکر و قدردانی از ایثارگری همه کارکنان سازمان آرامستان به ویژه در التحریر گفت: با تشکر از حامیان سلامت.”

مصطفی حیدری با اشاره به اینکه باید خدمات و آسفالت در همه مناطق به ویژه جنوب شهر انجام شود، گفت: ترانشه ها و آسفالت باید رصد شود.

یوسف صادقی، رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و بهداشت عمومی، گفت که انتظار می رود رهبری جدید این سازمان زمینه مهندسی عمران را تغییر دهد. ظرفیت سرمایه گذار و کمک کننده باید اجرا شود.

فاطمه بیگی رئیس کمیسیون املاک و مستغلات با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرداخت عادلانه، منظم و بدون تاخیر دستمزد کارگران گفت: شما برای امرار معاش مشکل دارید.

داوود نجفی رئیس کمیته بودجه، دارایی و برنامه ریزی کشور نیز یکی از مشکلات شهروندان شهرکردی را مسافت بین ایستگاه اتوبوس و تاکسی در برخی مناطق شهری دانست که باید برای رفع این ضعف تلاش کرد.

نجفی افزود: شهروندانی که برای تردد در سطح شهر از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنند باید از بهترین امکانات استفاده کنند و 8 دستگاه اتوبوس فرسوده نیز باید با نظر کارشناسی و با کمک دولت به مزایده فروخته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید