توزیع 70 میلیارد فولاد از محل اعتبارات راه روستایی چهارمحال و بختیاری


ساعت: 12:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803253

نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های فشرده و مستمر، بودجه روستایی را در سال 1400 به 70 میلیارد تن رساندیم که حدود 23 برابر افزایش بودجه است که اقدامی بی سابقه است. برای جاده های روستایی در روستا.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد راستین نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با جهانبین نیوز; وی با بیان اینکه در بودجه سال 1399 راه های روستایی استان تنها مبلغ 3 میلیارد و 200 میلیون تومان در نظر گرفته شده است، گفت: با نظارت فشرده و مستمر بر بودجه راه های روستایی استان در سال 1400 آن را افزایش دادیم. به 70 میلیارد تن، یعنی. حدود 23 برابر افزایش بودجه که اقدامی بی سابقه برای راه های روستایی استان است.
وی با اشاره به اینکه بودجه و اعتبار پروژه های استان بخش عمده ای از پیشرفت کار است، خاطرنشان کرد: روسای دستگاه های اجرایی ذیربط باید با استقامت دلسوزانه و انقلابی در مسیر توسعه و پیشرفت استان چهارمحال و بختیاری گام بردارند. جنبش.
راستین در 29 دی ماه 1400 در حین بازدید از برخی شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه خود ضمن گلایه از امکانات خدماتی در استان گفت: روستاهایی در نزدیکی مرکز استان وجود دارند که به دلیل فضای مجازی یادگیری دانش آموزان همچنان مشکل دارند. با عدم آنتن دهی اینترنت روبه روی روستا است که دانش آموزان را در شرایط سخت زمستانی و جاده ای مجبور به نقل مکان به شهرهای همجوار کرده است که آنها را در معرض خطر تصادف قرار می دهد.
وی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی خدمات رسان و دستگاه های خدمات رسان از کمبود اعتبارات کافی برای اجرای طرح های عمرانی گلایه دارند، افزود: خیر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید