توسعه آسیا می تواند تهدید و فرصت برای کاراته ایران باشد/ کاراته کاهای امید مورد حمایت بزرگسالان هستند

ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795520

سرمربی تیم کاراته امید گفت: امیدها از تیم بزرگسالان حمایت می کنند که باید جایگزین خوبی برای رده بزرگسالان باشد که امیدوارم با برنامه ریزی دقیق این اتفاق بیفتد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، امید علیرضا کتیری سرمربی تیم کاراته درباره نتایج مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در رده سنی امید از 6 فرصت به 4 مدال رسیدیم. از این 4 مدال 2 مدال طلاست. در مجموع نتیجه خوب است، اما انتظار بیشتری از تیمم داشتم.

وی افزود: همه مدال ها باعث خوشحالی من شد چون همه ملی پوشان زحمت کشیدند اما طلای حیدری و صفرنژاد بیشتر در دلم ماند. بازیکنان امید از تیم بزرگسالان حمایت می کنند که باید جایگزین خوبی برای رده بزرگسالان باشد، امیدوارم با برنامه ریزی دقیق این اتفاق بیفتد.

کتیرای در خصوص سطح کیفی مسابقات گفت: جدول توزیع مدال ها گواه سطح کیفی مسابقات است. کاراته در بسیاری از کشورهای آسیایی در حال گسترش است و به نظر من ویتنام یکی از کشورهایی بود که خیلی خوب عمل کرد. ما شاهد تغییرات قابل توجهی در تیم امارات بودیم، حتی خود قزاقستان نیز پیشرفت زیادی داشته است.

سرمربی تیم امید خاطرنشان کرد: تیم های اردن و عربستان نیز روی کاراته سرمایه گذاری زیادی کرده اند و مانند گذشته دیگر تنها تیم های ایران و ژاپن ادعایی ندارند. آسیا در حال پیشرفت است و این می تواند برای کاراته ایران هم تهدید و هم فرصت باشد. ما باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم تا بتوانیم نتایج خوب را در سال های آینده تکرار کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید