توسعه اقتصادی باید با پایداری همراه باشد/ تلاش می کنیم با حذف قوانین راکد راه تولید را هموار کنیم


ساعت: 21:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889444

سید احسان خاندوزی با اشاره به اینکه قوانین نابسامان باعث کندی ماشینی مانند چرخ دنده هایی می شود که رسوب می کنند و نیاز به تنظیم دارند، اظهار داشت: تلاش می کنیم راه حل مشکلات مردم را هموار کنیم تا بتوانیم انقلاب اداری در بوروکراسی ایجاد کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در جلسه شورای اداری شهرستان سیرجان در محل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان گفت: توسعه اقتصادی باید مستمر و با ثبات باشد و فعالان اقتصادی باید خود را دریافت کنند. ارز از طریق مجاری قانونی



وی بابیان اینکه تلاش ما در راستای رفع موانع از پای فعالان اقتصادی است، تاکید کرد: چنین کاری زمان بر و سخت است و ما قاطعانه پیگیر این مهم هستیم.

خاندوزی اضافه کرد: تحول اقتصادی اتفاق نمی افتد مگر اینکه بتوانیم انقلاب اداری در بوروکراسی ایجاد کنیم.

وی از پیگیری های لازم در دولت برای مقررات زدایی و تسهیل در صدور پروانه کسب خبر داد و تصریح کرد: در حوزه توسعه ادارات و زیر مجموعه های آنها باید به سمت دولت هوشمند حرکت کنیم تا بتوانیم زمینه را فراهم کنیم. خدمات مرتبط تر با بهره وری بالاتر ارائه شود

خاندوزی افزود: استان کرمان از نظر اقتصادی و اتاق بازرگانی از وضعیت خوبی برخوردار است بنابراین در این مورد باید سرعت کار را افزایش دهیم تا صرفه اقتصادی بهتری داشته باشیم.

وزیر اقتصاد و دارایی افزود: تجمعات باید در اهداف خود پربارتر، کارآمدتر، سالم و قانونی باشد.

هندوزی با اشاره به اینکه ما مسئولان اجرایی کشور باید عقب ماندگی فعالیت های اقتصادی را جبران کنیم، ادامه داد: امروز ذخایر و سفره های زیرزمینی را به اتمام رسانده ایم و نباید فشار بر منابع راهبردی کشور تکرار شود.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه قوانین دست و پا گیر سرعت خودروها را مانند راهبندان کاهش می دهد و باید اصلاح شود، گفت: تلاش می کنیم راه را برای رفع مشکلات مردم هموار کنیم.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی استان کرمان گفت: استان کرمان در حوزه فعالیت های اقتصادی از وضعیت خوبی برخوردار است و همچنان می توان ظرفیت این مهم را افزایش داد و بهتر عمل کرد.

خاندوزی تصریح کرد: تسهیلات و شبکه بانکی در استان کرمان بسیار خوب است، اما حاضریم از فعالیت های بخش های خرد و متوسط ​​اقتصاد بیشتر استفاده کنیم.

وزیر اقتصاد در خصوص کمبود نیرو در برخی ادارات از جمله اداره دارایی شهرستان سیرجان نیز گفت: بهره وری باید با تقسیم بندی ها برای بهبود مالیات ها افزایش یابد.

هیچ هزینه ای ندارد. کمک به 100 خانوار سیل زده از محل املاک، توانمندسازی محله و بازگرداندن مالیات و عوارض به استان ها از دیگر محورهای سخنان وزیر اقتصاد و دارایی در این جلسه بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید