توسعه خدمات بانکی برای مشتریان حقوقی در سامانه آیوی

توسعه خدمات بانکی برای مشتریان حقوقی در سامانه آیوی

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، سرویس «معرفی نماینده واقعی مددجویان حقوقی برای انجام عملیات بازرسی صیادی» از جمله خدماتی است که به سامانه «پیچک» بانک رفاه اضافه شده است. در این سرویس مشتریان حقوقی بانک می توانند پس از ثبت عناصر اطلاعاتی اشخاص حقوقی (شماره شناسایی ملی)، کد ملی نماینده قانونی، شماره حساب شخص حقوقی و شماره حساب شخص حقوقی، از سامانه های قانونی و اختصاصی بانکداری اینترنتی استفاده کنند. سرویس درخواستی (چک ثبت نام، بررسی تایید و …) نمایندگان واقعی خود را برای انجام عملیات بازرسی ماهیگیری معرفی کنند.
بر اساس این گزارش، «بررسی بازرسی صیادی از اشخاص حقوقی توسط نمایندگان حقیقی» از دیگر خدمات جدیدی است که به سامانه پیچک بانک رفاه اجتماعی اضافه شده است.
بر این اساس، نمایندگان حقیقی معرفی شده از سوی مشتریان حقوقی می توانند از طریق اپلیکیشن موبایل همراه با کارت رفاه و رفاه پلاس و همچنین سامانه های اینترنتی بانک رئال و پورتال بانک، بازرسی ماهیگیری مربوط به مشتریان حقوقی مربوطه را انجام دهند.
«به اشتراک گذاری خدمات بازرسی ماهیگیری از طریق زیرساخت رفاهی بوم» به عنوان یکی دیگر از خدمات جدید در سامانه آیوی پیاده سازی شده است. با استفاده از این سرویس می توان خدمات تایید صید شیلات را در قالب API به مشتریان حقوقی ارائه داد تا پس از ارسال درخواست کتبی به واحد بانکی شرکت بانک رفاه از این خدمات در سیستم های نرم افزاری خود استفاده کنند.
لازم به ذکر است، مشتریان حقوقی بانک رفاه اجتماعی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات جدید سامانه «پیچک» و نحوه استفاده از خدمات گسترده آن به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید