توسعه طرح های آبرسانی گچساران از منابع پایدار


ساعت: 14:52
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908685

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد؛

صحنا از توسعه پروژه های آبرسانی شهرستان گچساران با تکیه بر منابع پایدار از جمله سد کوثر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، “اسفندیار صحنه” در بازدید از روند اجرای پروژه های آب و فاضلاب گچساران با اشاره به اقدامات انجام شده در این شهرستان گفت: با صرف 19 میلیارد تومان از با اعتبارات محرومیت، آبفای بابا کلان تکمیل و راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه 2 هزار نفر از اجرای این طرح بهره مند شده اند، افزود: این پروژه با حدود 7 کیلومتر خط لوله بین چاه تا ایستگاه اول به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همچنین احداث 2 مخزن به حجم کل 550 متر مکعب با اعتباری بالغ بر 3.5 میلیارد تومان از دیگر پروژه های چند ماه اخیر در گچساران بود که تحت پوشش قرار گرفت. جمعیتی بالغ بر 1300 نفر

صحنا در خصوص پروژه های فاضلاب گفت: فاضلاب بخشی از شهر به اتمام رسیده و با اضافه شدن انشعابات جدید 90 مشترک از خدمات فاضلاب بهره مند می شوند.

وی در پایان اولویت این شرکت را ساماندهی شرایط آبی گچساران و تامین آب پایدار برشمرد و گفت: خوشبختانه سد کوثر بسیاری از دغدغه های ما را به ویژه در مرکز شهر کاهش داده است که در آینده توسعه و توسعه تامین آب این شهر به ویژه با تکیه بر منابع. بهتر است در کنار سایر موارد، سد کوثر را در دستور کار خود داشته باشیم و علاوه بر آن به توسعه شبکه های فاضلاب به ویژه در مناطق پرجمعیت نیز نگاه کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید