توسعه فضاهای ورزشی در محلات در دستور کار مدیریت شهری چابهار قرار گرفته است


ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1914019

کاهش محرومیت تنها بندر اقیانوسی کشور؛

در راستای توسعه زیرساخت ها و کاهش محرومیت، توسعه سرانه فضاهای ورزشی در سطح محلات به ویژه در حاشیه شهر چابهار از اهداف نمایندگان مجلس شهرستان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، نقش مدیریت شهری با گستره وسیعی از وظایف و خدمات شهروندی در زمینه توسعه فضاهای ورزشی حائز اهمیت است تا فضاهای لازم برای گذراندن اوقات فراغت و پرداختن به ورزش شهروندان فراهم شود.

در عصر امروز به دلیل گسترش استفاده از دستگاه ها و ابزارهای فناوری اطلاعات و تغییر سبک زندگی، تحرک شهروندان به شدت کاهش یافته است که این امر باعث غیرفعال شدن افراد شده است.


و به عاملی موثر در افزایش بیماری ها تبدیل شده است و یکی از اهداف اصلی مدیریت شهری توسعه سرانه فضاهای ورزشی در سطح شهرک ها و به ویژه در حاشیه شهرها می باشد.



تلاش برای توسعه فضاهای ورزشی در سطح محله یکی از اهداف مجلس شهری شهرستان چابهار است.


رحیم جدگال رئیس شورای اسلامی شهر چابهار تلاش و پیگیری نمایندگان مجلس شهرستان برای ارتقای امکانات اجتماعی در محلات شهر چابهار را برشمرد و اظهار داشت: توسعه به عنوان یکی از شاخص های مهم در شهرسازی است. تغییرات برنامه ریزی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، زیرساختی نشان دهنده رونق در سطح محله شهر است.


وی افزود: رشد شهرستان چابهار با ساختار فضایی ناهماهنگ و ناهماهنگ خود باعث تمرکز بی دلیل و نامناسب امکانات و خدمات در نقاط مختلف شهرستان چابهار شده است.


رئیس شورای اسلامی شهر چابهار با اشاره به نقش مدیریت شهری که دارای وظایف عمرانی و خدماتی گسترده ای در زمینه توسعه فضاهای ورزشی است، گفت: تامین فضاهای لازم برای شهروندان گذراندن اوقات فراغت و پرداختن به ورزش در محیط شهری امروزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


وی ادامه داد: یکی از اقدامات و فعالیت های شورای اسلامی شهر و شهرداری توسعه فضاهای ورزشی و تامین آنها در جهت رفاه حال شهروندان و گسترش آن در سطح محله است به طوری که از طریق راه اندازی ورزش امکانات، توسعه ورزش پایتختی شهر به بالاترین حد ممکن خواهد رسید.


جدگال اذعان داشت: بخشی از اقدامات شهرداری ها در حوزه ورزش معطوف به ورزش همگانی است که سعی کردیم با برگزاری رویدادها و ایجاد بسترهای مناسب ارتباطی دو سویه با مردم داشته باشیم.


وی افزود: چندین محله در شهرستان چابهار محروم هستند که شورای اسلامی شهر چابهار در مقاطع مختلف در تلاش است تا در این محله ها محرومیت زدایی کند و اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.


رئیس شورای اسلامی شهر چابهار خاطرنشان کرد: دغدغه اعضای پارلمان شهر چابهار ایجاد اماکن ورزشی در سطح محله، افزایش سرانه توسعه ورزش محله و احداث چندین باب است. از چمن مصنوعی متناسب با توسعه زیرساخت های ورزشی نواحی تا پایان سال جدید استفاده می شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید