توصیه ساپینتو به یک بازیکن؛ امسال باید آقای گل شوید!

تمرینات تیم فوتبال استقلال این روزها در ترکیه به شدت دنبال می شود و بازیکنان این تیم با هدایت ساپینتو شرایط جدیدی را تجربه می کنند. تمرینات سخت و فشرده ساپینتو بسیاری از بازیکنان استقلالی را شگفت زده کرده است و آنها به طور جدی در تلاش هستند تا توانایی های خود را در این تمرینات سخت به پرتغالی ها ثابت کنند.

یکی از بازیکنان آماده استقلال در تمرینات کوین یاماگا، مهاجم فرانسوی است که فصل گذشته با حضورش لیگ ایران را شگفت زده کرد و دومین گلزن برتر مسابقات شد.

یاماگا یکی از بازیکنان آماده استقلال در اردوی ترکیه است و ساپینتو برای فصل آینده روی او حساب ویژه ای باز کرده است. ساپینتو که متوجه رکورد بالای گلزنی این مهاجم شده بود، به او تاکید کرد که باید در فصل آینده به اندازه کافی گل بزند تا آقای گل شود.

استقلال یکی از تیم های هجومی این فصل لیگ برتر است که در خط حمله از بازیکنانی چون آرمان رمضانی، ارسلان مطهری، سجاد شهبازدا، پیمان بابایی و کوین یمگا بهره می برد و به زودی کاوه رضایی نیز به خط حمله این تیم اضافه می شود. و تعداد زیاد مهاجمان با کیفیت در یک تیم، دستیابی به یک ترکیب ثابت را برای همه آنها دشوار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید