توصیه عجیب به یحیی؛ این بازیکن را نخرید

توصیه عجیب به یحیی؛  این بازیکن را نخرید

پرسپولیس پس از ناکامی در فصل گذشته و عدم قهرمانی در جام حذفی، حرکتی جدی برای فصل جدید انجام داد و فعال ترین تیم در نقل و انتقالات بود. به گزارش گل محمدی، پرسپولیس با بازیکنان زیادی خداحافظی کرد و ستاره هایی چون علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، سعید صادقی، گئورگی گلسیانی را به خدمت گرفت.

یحیی علاوه بر جذب این ستاره های باتجربه قصد دارد چند بازیکن جوان که اکثرا از تیم ملی امید هستند را به خدمت بگیرد که تاکنون تنها حضور محمدمهدی احمدی، مدافع چپ تیم ملی امید در پرسپولیس قطعی شده است.

به جز احمدی، چند ستاره دیگر تیم ملی امید نیز مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته اند، اما تا به امروز به جز احمدی، بازیکن جوان دیگری با پرسپولیس جذب نشده است. با این حال در هفته های گذشته یکی از مدافعان ملی پوش امید نیز در لیست پرسپولیس قرار داشت که حتی مذاکراتی نیز بین طرفین انجام شد. اما حضور این بازیکن در پرسپولیس به طرز عجیبی مردود شد.

همانطور که شنیدیم دلیل محرومیت این بازیکن جوان توصیه مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید به یحیی گل محمدی است که به نظر می رسد این بازیکن در اردوی قبلی تیم ملی اشتباهات زیادی داشته و باعث شده است. بی نظمی ها.

همین موضوع باعث شد تا امید سرمربی تیم ملی که از دوستان گل محمدی است به هم تیمی سابق خود برای محرومیت این بازیکن توصیه کند. به گفته مهدوی کیا، این بازیکن مطرح در طول فصل جو تیم را به هم می زند و کمکی به پرسپولیس نخواهد کرد. به گفته مهدوی کیا گل محمدی مانع جذب این بازیکن شد.

دیدگاهتان را بنویسید