توصیه مهم علی سامره به مهاجمان استقلال

توصیه مهم علی سامره به مهاجمان استقلال

علی سامره درباره تساوی بدون گل استقلال مقابل پرسپولیس و بحث در مورد بی کیفیتی دربی 97 گفت: دربی بد نبود و در نیمه دوم شاهد هیجان بیشتری نسبت به دیدارهای قبل بودیم. در کل با توجه به حساسیت موجود و چشمانی که دقیقه به دقیقه و دقیقه به دقیقه بازی را تماشا می کنند، حساسیت بیشتر و بیشتر می شود. استقلالی ها نسبت به سال های قبل پیشرفت کرده اند، هرچند هنوز به طور کامل با حضور بازیکنان جدید موافقت نکرده اند.

وی افزود: استقلال در چند هفته اخیر گل های زیادی نزده است و احساس می کنم مهاجمان این تیم با استرس به توپ ضربه می زنند، کمتر ریسک می کنند و دنبال کار می گردند. هر مهاجمی با توجه به خلاقیتی که نسبت به سایر بازیکنان داشته مورد حمله قرار گرفته است، اما اکنون شاهد این خلاقیت نیستیم و بازیکنان روی ماشین بازی می کنند. مهاجم باید ریسک پذیر باشد، خلاقیت فردی بیشتری داشته باشد و توپ را مانور دهد. در این صورت طبیعی است که مهاجم موقعیت های بیشتری کسب کند.

بازیکن سابق استقلال درباره عملکرد رودی زستد و کوین یمگا در خط حمله استقلال توضیح داد: این دو بازیکن تمام تلاش خود را می کنند اما از آنجایی که هنوز بازی آنها شکل نگرفته و تیم به پایان نرسیده است، زیر سوال رفته اند. برای همین گفتم کادر فنی باید به بازیکنانش اعتماد به نفس بدهد تا در محوطه جریمه ریسک کنند و از لو رفتن توپ نترسند، وقتی این بازیکن خارجی یا داخلی است با این حرف ها اعتماد به نفس پیدا می کند و توپ را می گیرد. خطر ضربه زدن در محوطه جریمه

دیدگاهتان را بنویسید