توصیه مهم مرد محبوب پرسپولیسی ها به طارمی

توصیه مهم مرد محبوب پرسپولیسی ها به طارمی

امیر عابدینی، مدیرعامل سابق پرسپولیس و داماش گیلان معتقد است اگر نظرات درباره طارمی و اسکوچیچ با حب و بغض همراه نباشد، باید به همه آنها احترام گذاشت.

وی سپس با اشاره به اسکوچیچ و حمایت از مربی که این روزها لحظات بسیار سختی را پشت سر می گذارد، افزود: این مربی ساکت است. مگر امروز نمی گوییم تاکتیک های ما ضعیف است؟ جالب اینجاست که همه کسانی که آمده بودند قبلا همین را گفتند. واقعیت این است که ما برای خلاقیت ارزش قائلیم. کار مربیگری در فوتبال ما سخت است. اگر به گذشته برگردیم، خواهیم دید که تمام اسطوره های ما خلاقانه بوده است. اگر سخنان او درست ترجمه می شد، هیچکس دوست نداشت.

امیر عابدینی درباره طارمی با توصیه مهم به این بازیکن بوشهری گفت: طارمی را خیلی دوست دارم. او مثل همه بچه های شگفت انگیز و عزیز خلیج فارس است و البته مهربان. مهدی طارمی خوب است. اخلاقی، فوتبالی یا رفتاری. به مهدی توصیه می کنم بعد از این مسابقه به تهران برود و با سرمربی صحبت کند. مربی ای که پدر بازیکنانش نیست. فدراسیون هم از او حمایت می کند. عزیزی هادم عاشق فوتبال است. اما برخی به دنبال این هستند که از آب گل آلود ماهی بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید