توصیه مهم پیشکسوت استقلال به ساپینتو

توصیه مهم پیشکسوت استقلال به ساپینتو

محمد نوری درباره بازی های ابتدایی استقلال گفت: چهار پنج هفته ابتدایی لیگ برتر برای استقلال خوب است. سپاهان اولین حریف استقلال در لیگ برتر است و با توجه به اینکه این تیم هنوز فرم واقعی خود را پیدا نکرده است شاگردان ساپینتو می توانند سه امتیاز اول را از آن خود کنند.

وی افزود: ملان و مس کرمان با توجه به اینکه به تازگی از لیگ آزادگان به لیگ برتر صعود کرده اند، رقبای سرسختی برای استقلال هستند و خطرناکتر از سپاهان خواهند بود و نباید چنین تیم هایی را دست کم گرفت.

نوری تصریح کرد: ساپینتو به عنوان یک مربی خارجی انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی فنی خود دارد و امیدوارم در استقلال موفق شود زیرا استقلال تیمی است که ما جوانی را در آن سپری کردیم و به بردهای او می خندیم و از او ناراحت هستیم. شکست ها . .

وی تاکید کرد: استقلال در خط حمله با ترافیک بازیکنان مواجه است اما بازیکنانی در آن پست هستند که از نظر سبک فوتبالی شبیه هم هستند و از نظر من به بازیکنی سریع نیاز دارند. پیمان بابایی فوتبالیست خوبی است و در تراکتورسازی عملکرد خوبی داشت اما استقلال با همه تیم ها فرق دارد.

بازیکن سابق استقلال اضافه کرد: ساپینتو زمانی هدایت استقلال را برعهده گرفت که باشگاه او را انتخاب کرد. مردم به باشگاه مشاوره داده اند و من و بسیاری از مردم نمی دانیم آنها چه کسانی هستند. البته با توجه به اینکه مربی دیر آورده شد، اگر در فصل نقل و انتقالات تدابیری اتخاذ نمی شد، تیم عقب می ماند.

وی گفت: استقلال به یک پلی میکر سریع و تکنیکی و یک وینگر چپ نیاز دارد و این نفرات باید هرچه زودتر به میدان بیایند تا ترکیبی قدرتمند داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید