توصیه های قلعه نویی به جوانان ملی پوش

توصیه های قلعه نویی به جوانان ملی پوش

تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان 3 ماه مانده به آغاز جام ملت های آسیا به برنامه های خود برای آمادگی برای حضور در این رقابت ها به میزبانی تایلند ادامه می دهد.

طبق برنامه ریزی ستاد ملی جوانان، اولین اردوی تیم جوانان از امروز در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال آغاز می شود و آماده سازی این تیم 9 روزه خواهد بود.

اما تمرین امروز نوجوانان یک مهمان ویژه داشت. امیر گالنووی سرمربی تیم ملی ایران دقایقی درباره جوانان صحبت کرد.

وی در نشست ملی پوشان جوانان گفت: مهمترین چیزی که باید قدردانی کرد داشتن چنین سرمربی و کادر فنی با اخلاق است. روزی که هدایت تیم ملی را بر عهده گرفتم درباره تیم شما به من گفتند که تیم بسیار خوبی به عنوان پشتوانه مناسب برای تیم ملی وجود دارد.

وی افزود: متاسفانه تیم ملی جوانان در جام ملت‌های زیر 20 سال آسیا بدشانس بود اما یکی از بازیکنان آن تیم را به تیم ملی دعوت کردیم. از تیم آقای عبدی و شما که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم ملی افزود: بیش از هر چیز باید قدردان سلامتی و استعدادی که خداوند به شما داده است باشید زیرا با این نعمت می توانید کارهای مثبت زیادی برای خود، خانواده، جامعه و خود انجام دهید. عزیزان. نکته بسیار مهم بعدی این است که قبل از اینکه یک فوتبالیست خوب باشید، یک فرد خوب باشید. احترام گذاشتن به بزرگترها و والدین باید جزو اولویت های شما باشد.

قلعه نویی تصریح کرد: به دلیل اختلاف سنی شاید بازی های حسین عبدی را به خاطر نداشته باشید اما او یکی از بهترین هافبک های دفاعی تاریخ ایران بود. در چند بازی مقابل هم قرار گرفتیم و بازی مقابل او برای بازیکن بسیار سخت بود.

بالاخره گفت: برایت آرزوی موفقیت دارم. مطمئنا کار آقای عبدی و همکارانش با شما سخت تر از کار ما در تیم ملی بزرگسالان است چرا که باید نسل آینده فوتبال ایران را بسازید و تضمین کنید. فدراسیون فوتبال یک حساب ویژه برای شما ساخته است. اگر شرایطی وجود داشته باشد، بازی های تدارکاتی شما را هم زیر نظر دارم. انشاالله همه بتوانیم دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید