توطئه های دشمنان به دلیل گسترش تفکر بسیجی در جامعه است


ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: 09/04/1401
کد خبر: 1913538

حجت الاسلام شاهرخی گفت: مبارزه و توطئه دشمنان به دلیل گسترش تفکر بسیجی در جامعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در این نشست در خصوص امور مساجد اظهار داشت: بسیج زاده اندیشه انقلاب اسلامی است و در گلزار انقلاب بسیج رشد کرد و رشد کرد که ثمرات زیادی داشته است و امروز عمل و تفکر بسیجی در همه جاست. عرصه ها دارد خودنمایی می کند و این همه تلاش دشمنان برای این است که اندیشه بسیج را همه جا می بینند.

وی با بیان اینکه خاستگاه بسیج مسجد است، افزود: مسجد با برنامه و فعالیت با اقامه نماز جمعه که باشکوه برگزار می شود به پایان می رسد و برنامه های فرهنگی، محرومیت زدایی و سایر برنامه ها باید در مساجد و روز به روز ادامه یابد. با برنامه ریزی می توان این برنامه ها را گسترش داد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: لازم است انتخابات هیات امنا به صورت هماهنگ انجام شود و بتوان از نخبگان حوزه در ادارات مختلف که به مسائل پژوهشی، اخلاقی و انقلابی نیز می پردازند، استفاده کرد.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: بحث تبیین جهاد در بخش های مختلف ادامه دارد و امروز یکی از اقدامات مهم و ضروری جامعه، جهاد تبیینی است که باید به منظور روشنگری و آگاهی در دستور کار قرار گیرد. “

وی افزود: پیگیری های خوبی در خصوص مساجد در حال انجام است و امید است تحولی در مساجد ایجاد شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید