توطئه گران قتل شهید فخری زاده پاسخ اقدامات خود را خواهند دید


ساعت: 09:23
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914381

معاون وزیر دفاع به همراه معاونین وزیر دفاع با حضور در منزل شهید فخری زاده با خانواده شهید فخری زاده دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سید مهدی فرهی معاون وزیر دفاع به همراه معاونین وزیر دفاع با حضور در منزل شهید فخری زاده با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سردار فرهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام محسن فخری زاده در سخنانی با اشاره به تلاش نهادهای امنیتی و دستگیری تعدادی از عوامل ترور شهید فخری زاده گفت: هر چند مزدوران خود را فروختند. برای کشتن شهید فخری زاده تعدادی از آنها دستگیر و زندانی شدند که به سزای اعمالشان خواهند رسید اما طراحان اصلی این رویداد که رژیم غاصب صهیونیستی یکی از برگزارکنندگان اصلی آن است نیز پاسخ خود را خواهند دید. اقدامات.

معاون وزیر دفاع گفت: اگرچه از دست دادن یک دانشمند برجسته و برجسته هسته ای و دفاعی ضایعه بزرگی برای خانواده و مجموعه صنعتی دفاعی است، اما خون این شهید بزرگوار اراده پیشرفت و ادامه راه را تقویت کرده است. گام های دفاعی دانشمندان را قوی تر کرد.

همسر شهید فخری زاده نیز در این دیدار گفت: شهید فخری زاده در لحظه لحظه زندگی خود به فکر پیشرفت کشور بود و برای پیمودن این راه شهادت را مزد زحمات خود می دانست و پیوسته به احوال همرزمان شهیدش علاقه داشت. شهیدان علی محمدی و شهریاری حسادت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید