توقیف کالا و جریمه 3.5 میلیاردی برای صاحب معدنچیان قاچاق در قزوین


ساعت: 15:31
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913811

علیرضا حسن پور از توقیف 24 دستگاه ماینینگ ارز دیجیتال به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا حسن پور در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ; وی بیان کرد: در پی گزارش پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر نگهداری ماینرهای غیرمجاز در یک واحد مسکونی واقع در شهر قزوین، بازرسان با مراجعه به محل، 24 دستگاه ماینینگ ارز دیجیتال به همراه قطعات مربوطه به ارزش 3.5 میلیارد ریال کشف کردند.

وی افزود: پرونده کالاهای کشف شده در شعبه مربوطه سازمان کیفری کشور تشکیل و با توجه به مستندات و مستندات و استعلام از مراجع ذیربط، اتهام قاچاق کالا و متخلف نیز برای ضبط کشف شده محرز شد. معدنچیان به نفع دولت، حکم به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه نقدی به صندوق دولت محکوم شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: عده ای که با بهره برداری غیرمجاز از برق مصرفی و یارانه ای مردم به دنبال استخراج ارز دیجیتال هستند، علاوه بر ایجاد اختلال در شبکه توزیع برق شهری و تضییع حقوق شهروندان، به اقتصاد کشور آسیب می رسانند.

مدیرکل زندانهای دولتی قزوین یادآور شد: در راستای حفظ حقوق مردم با کلیه تخلفات اقتصادی به ویژه سارقان انرژی و قاچاق کالا بدون کوچکترین تسامح برخورد قانونی می کنیم.

لازم به ذکر است شهروندان در صورت مشاهده تخلفات اقتصادی می توانند به سامانه 135 تعزیرات حکومتی مراجعه و مراتب را گزارش دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید