توقیف 18 دستگاه خودرو و کشف 115 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس


ساعت: 11:17
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888191

دولتیاری از شناسایی و توقیف 18 دستگاه خودرو و کشف 115 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هفته گذشته در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ تیمور دولتیاری در گفت و گو با خبرنگار هرمز گفت: ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس در راستای پیشگیری و کاهش وقوع سرقت ها و شناسایی و دستگیری سارقان 7 مرحله طرح مبارزه با سرقت و ارتقای امنیت اجتماعی را اجرا کردند. در قالب طرح امنیت محله ای در هفته گذشته محور را در سطح شهر اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح ها علاوه بر شناسایی و توقیف 43 دستگاه خودروی سبک و سنگین حمل و نقل و قاچاق کالا و سوخت، 115 هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مقادیری لوازم خانگی، البسه، تجهیزات رایانه ای به ارزش 95 میلیارد ریال کشف و ضبط شد. 667 متهم دستگیر شدند که از جمله سارقان، معتادان متجاهر، معتادان متجاهر، معتادان متجاهر و قاچاقچیان مواد مخدر، سوخت و مواد مخدر هفته گذشته در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

این افسر پلیس خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی انجام شده در مدت مذکور نسبت به مدت مشابه تعداد سرقت ها 52 درصد، اتباع بیگانه غیرمجاز دستگیر شده 155 درصد، جمع آوری معتادان متجاهر بوده است. 2 درصد و خرده فروشان دستگیر شده 25 نفر بودند. تعداد دستگیرشدگان و تحت تعقیب قضایی 37 درصد و تعداد دستگیرشدگان قاچاق کالا 27 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای مستمر طرح های پاکسازی مناطق آلوده و محلات و مناطق مختلف شهر، از عموم مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه تخلف و تخلف اقدام کنند. هنجارها، تهیه و انتشار سوخت، مواد مخدر و مشروبات الکلی در اسرع وقت از طریق سامانه امداد اورژانس مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی شود تا نسبت به پاکسازی محل و شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفین اقدام شود. در اسرع وقت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید