تولد دوباره مسطح / ۷ تریلیون تن محرومیت


زمان: 13:17
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1813999

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از افتتاح پلاسکوی جدید در آخر هفته جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید پرویز فتح در مراسم بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان با بیان اینکه در دو سالی که تاج توزیع شده، 20 نفر از همکاران ما در بنیاد مستضعفان فوت کرده اند، گفت: تغییر تاج رئیس جمهور نعمت بزرگی بود.”

وی افزود: ما در بنیاد امسال به تمام اهداف خود در زمینه تولید، سودآوری، محرومیت و رسیدگی به کارکنان رسیده ایم. همچنین پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی ما طبق برنامه اجرا شد. برنامه سال آینده نیز تعدیل شده و سطح خدمات و تولید به 1400 افزایش خواهد یافت.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ادامه داد: هیچ پروژه ای در بنیاد به دلیل تحریم ها و محدودیت ها متوقف نشده است. ما از خارجی ها انتظار نداشتیم، کارخانه ای برای کاهش تولید وجود نداشت.

فتح در خصوص کاهش منابع بنیاد علوی گفت: امسال نتوانستیم بخشی از منابع بنیاد علوی را تامین کنیم. از آنجایی که بخشی از وجوه بنیاد از طریق بورس و عرضه اولیه تامین می شود، به دلیل شرایط بورس نتوانستیم به برنامه ریزی اولیه دست پیدا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه عمده درآمدها، اعتبارات و سود بنیاد مستضعفان به سمت محرومیت زدایی می رود، گفت: در سال آینده هفت هزار میلیارد تن محرومیت اختصاص می دهیم و بر ساخت مسکن نیازمندان نظارت خواهیم کرد.

وی با اشاره به افتتاح 6.5 کیلومتری شرق تونل البرز در قطعه دوم بزرگراه تهران – شمال، ادامه داد: فولاد خواف امسال افتتاح شد و ساختمان پلاسکو آخر هفته به بهره برداری می رسد. در حوزه شرکت های دانش بنیان نیز موفقیت های خوبی داشته ایم.

به گفته فتاح، بنیاد مستضعفان 4500 میلیارد تن فولاد در دوران کرونا برای از بین بردن اثرات سو کرونا هزینه کرد. همچنین تا پایان امسال 115 هزار سند زمین متعلق به بنیاد علوی به صورت رایگان به مردم بازگردانده شد.

رئیس بنیاد مستضعفان تاکید کرد: ما به دولت آقای رئیسی کمک می کنیم، 20 نفر از مدیران ارشد ما به دولت رفته اند. در سفرهای روستایی در کنار دولت هستیم و اجرای برخی مصوبات بر عهده بنیاد است. همچنین با نیروهای مسلح و کمیته امداد و مددکاری همکاری داشته ایم و امسال به 5600 گروه جهادی کمک کرده ایم.

فتح ابراز محبت و خشنودی رهبر معظم انقلاب از عملکرد بنیاد مستضعفان کرد.

انتهای پیام/
منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید